دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۵ - ۱۳:۴۲
۰ نفر

رئیس جمهور گفت: اینجانب به نمایندگی از هیأت دولت به رهبر معظم انقلاب اطمینان می‌دهم که دولت منسجم، یکپارچه و با نشاط‌تر از گذشته در خدمت انقلاب و ساختن کشور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری، هیأت دولت عصر دیروز (یکشنبه 21 آبان 1385) به ریاست محمود احمدی نژاد تشکیل جلسه داد.

در این جلسه رئیس‌جمهور با اعلام تشکر از سفر مقام معظم رهبری به استان سمنان گفت: سفر رهبر معظم انقلاب به استان سمنان مثل تمامی سفرهای قبلی ایشان منشأ خیر و برکت برای مردم است. ایشان شور و نشاط را بیش از پیش در مردم دمیدند.

وی با بیان این که در این سفر مقام معظم رهبری بار دیگر توجه دولت را به نیازها و کارهایی که باید دولت در این منطقه انجام دهد، جلب کردند، تصریح کرد: اینجانب به نمایندگی از هیأت دولت به ایشان اطمینان می‌دهم که دولت منسجم، یکپارچه و با نشاط تر از گذشته در خدمت انقلاب و ساختن کشور خواهد بود.

رئیس جمهور بیان داشت: از مقام معظم رهبری که همواره دولت را مورد تفقد قرار می‌دهند، صمیمانه سپاسگزاریم و تشکر می‌کنم.

مقام معظم رهبری اخیراً دولت را دولتی مردمی، پایبند به ارزش‌های دینی و کمر بسته برای خدمت به مردم و رئیس‌جمهور را دارای منش مردمی، با ایمان، ساده‌زیست، دلسوز، خستگی‌ناپذیر، شجاع و دارای اعتماد به نفس، در وسط میدان کار و تلاش و همچنین صاحب ابتکار عمل در مسائل داخلی و بین‌المللی معرفی کرده بودند.

کد خبر 8233

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز