یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
۴ نفر

سازمان بسیج هنرمندان تهران با حمایت فرهنگسرای نیاوران، نمایش «دختری از تبار آفتاب» را در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌برد.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین، «دختری از تبار آفتاب» جدیدترین اثر هنری گروه «حسیبا» پس از اجرای موفق نمایش «ملیکه‌عرش» است. گروه حسیبا که زیر نظر ناحیه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین علی(ع) و موسسه فرهنگی هنری نبأ فعالیت می‌کند، پیش تولید این اثر را از بهمن ماه ۱۴۰۰ آغاز کرد و با شروع سال جدید، تمرینات سخت و فشرده آن را با حضور ۲۱ بازیگر اعم از کودک، نوجوان و جوان کلید زد.

این نمایش که ویژه دختران سرزمین‌مان‌ از رده سنی ۶ سال به بالا است به نویسندگی حدیقه حیدری و کارگردانی مشترک حدیقه حیدری و زهرا قهرمانی با رویکرد جایگاه و شأن و منزلت دختر با نگاه ویژه به میلاد و زندگی نامه ی حضرت معصومه (س) در دهه کرامت اجرا خواهد شد.

از ویژگی این اثر می‌توان به کارگیری هنرمندان خردسال تحت آموزش نام برد، که امید است در سال‌های آتی راه روشنی در عرصه هنر نمایش داشته باشند.

این نمایش از ۷ تا ۱۳ خرداد ماه ساعت ۱۶ در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان به نمایش و تئاتر به ویژه دختران تهرانی می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

دختری از تبار آفتاب در فرهنگسرای نیاوران

کد خبر 679726

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha