همشهری آنلاین: سومین جشنواره سراسری تئاتر «تک نفره» در فروردین ماه 1392 در فرهنگسرای نیاوران برپا می‌شود.

پوستر تئاتر

این جشنواره که پیش از این قرار بود در بهمن ماه سال جاری برگزار شود، به فروردین ماه 1392 موکول شد.

هیات انتخاب سومین جشنواره سراسری تئاتر تک نفره به دبیری امیر دژاکام پس از دیدن 76 اثر نمایشی، 16 گروه را برای حضور در بخش مسابقه این جشنواره پذیرفت.

16 گروه پذیرفته شده در بخش مسابقه سومین جشنواره سراسری تئاتر تک نفره تا روز 20 بهمن ماه کمک هزینه خود را به منظور حضور در دور نهایی، دریافت خواهند کرد.

سومین جشنواره سراسری تئاتر «تک نفره» با هدف کشف و شناخت استعدادهای برتر، توجه ویژه به بازیگری به عنوان اصلی ترین رکن نمایش، تولید آثار کیفی با حجم و ابعاد کوچک و تولید آثار متناسب با اجرا در فضای غیر متعارف در فروردین ماه 92 در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

این جشنواره با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین همکاری اداره کل هنرهای نمایشی به منظور ارتقاء سطح کیفی نمایش به ویژه نمایش تک نفره با تکیه بر تجربیات ارزنده دوره های گذشته، سومین جشنواره سراسری نمایش تئاتر تک نفره در فروردین ماه 92 و به میزبانی فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می‌شود.

دوره‌های اول و دوم جشنواره تئاتر تک نفره در سال های 1385 و 1389 با حضور هنرمندان جوان و توانمند تئاتر کشور در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد و سومین دوره این جشنواره در سال 1391 به میزبانی این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

کد خبر 200436

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز