همشهری آنلاین: سرپرست گروه تئاتر "آران" با اشاره به احتمال تداوم اجرای اپرای عروسکی "حافظ" تا پایان سال جاری از ادامه رپرتوآر این گروه نمایشی با اجرای اپرای عروسکی "مولوی" از ابتدای سال آینده خبر داد.

اپرای مولوی

به گزارش مهر، بهروز غریب‌پور که اپرای عروسکی "حافظ" را به عنوان جدیدترین اثر گروه تئاتر "آران" پیش از آغاز سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و همچنین در بخش جشنواره به صحنه برد درباره تداوم اجراهای این اثر نمایشی گفت: ما همچنان به اجرای اپرای عروسکی "حافظ" تا 27 بهمن‌ماه ادامه می‌دهیم زیرا بلیت‌های نمایش تا این تاریخ پیش‌فروش شده‌اند.

وی ادامه داد: احتمال دارد بعد از 27 بهمن‌ماه سفری خارجی داشته باشیم که هنوز قطعی نیست. اگر این سفر قطعی نشود اپرای عروسکی "حافظ" را تا پایان سال جاری در تالار فردوسی به صحنه می‌بریم.

سرپرست گروه تئاتر "آران" در پایان درباره وضعیت رپرتوآر اپراهای عروسکی این گروه یادآور شد: ما قصد داشتیم چندی قبل اپرای عروسکی "مولوی" را بعد از اپرای عروسکی "حافظ" اجرا کنیم که به دلیل استقبال مخاطبان از اپرای "حافظ" ترجیح دادیم این اثر را بیشتر اجرا کنیم. به احتمال زیاد اپرای عروسکی "مولوی" را از ابتدای سال 92 و در راستای رپرتوآر آثار گروه "آران" به صحنه می‌بریم.

بهروز غریب‌پور با گروه تئاتر "آران" تا به حال اپراهای عروسکی "مکبث"، "رستم و سهراب"، "مولوی"، "عاشورا" و "حافظ" را تولید و در داخل و خارج از کشور اجرا کرده که با استقبال قابل توجه علاقه‌مندان و منتقدان در داخل و خارج از کشور مواجه شده است.

کد خبر 200287

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز