همشهری آنلاین: همایون امیرزاده دبیر جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس از برگزاری دو جشنواره تئا‌تر ساحلی و موسیقی به مناسبت روز ملی خلیج فارس در سال آینده خبر داد.

ایران

به گزارش ایلنا، همایون امیرزاده ضمن بیان مطلب بالا گفت: از سلسله جشنواره‌های موضوعی که به مناسبت بزرگداشت روز ملی خلیج فارس برگزار می‌شود؛ جشنواره‌های تئا‌تر ساحلی و موسیقی خلیج فارس است که توسط مدیریت فرهنگی منطقه آزاد قشم به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: بنابر فراخوان‌های اعلام شده، جشنواره‌های تئا‌تر ساحلی و موسیقی خلیج فارس به ترتیب 6 و 10 اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ و به صورت مستقل در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره خلیج فارس با اشاره به اهداف جشنواره‌های موضوعی گفت: فراهم کردن بستر مناسب برای تبادل افکار و توجه به ارزش‌های دینی و فرهنگ‌های بومی و تقویت عناصر هویت ملی از طریق هنرهای فاخر از جمله اهداف این جشنواره‌ها است.

وی در پایان از علاقمندان برای حضور در جشنواره‌های تئا‌تر ساحلی و موسیقی خلیج فارس خواست برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از موضوعات جشنواره و شرایط و مفاد فراخوان با شماره تلفن‌های ۰۷۶۳۵۲۴۴۳۹۸ و ۰۷۶۳۵۲۴۴۳۹۷ تماس بگیرند.

 

کد خبر 200424

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز