سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: سومین جشنواره سراسری تئاتر تک نفره، فروردین ماه 1392 در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

پوستر تئاتر

به گزارش همشهری آنلاین، در این دوره، جشنواره تک نفره میزبان چهار اثر بخش ویژه خواهد بود.

این چهار اثر توسط هنرمندان برجسته تئاتر به روی صحنه می‌روند.

دو نمایش از میان اچهار نمایش بخش ویژه به کارگردانی رحمت امینی و حسین فرخی از دبیران جشنواره های گذشته تئاتر فجر اجرا خواهند شد.

در این بخش که همزمان با آثار راه یافته به بخش مسابقه برگزار می‌شود، نمایش «عطف به سبز» به کارگردانی حسین فرخی با بازی حسین محب اهری، یک بزرگداشت با شکوه به کارگردانی رحمت امینی با بازی محمد علی سلیمان تاش، «بانویی گمشده» به کارگردانی فرهاد شریفی و بازی مهشاد مخبری و نمایش "گرفتار شدن باز در لانه جغدان" به کارگردانی و بازیگری محبوبه بیات به روی صحنه می‌روند.

این جشنواره با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین همکاری اداره کل هنرهای نمایشی به منظور ارتقاءسطح کیفی نمایش به ویژه نمایش تک نفره با تکیه بر تجربیات ارزنده دوره های گذشته، سومین جشنواره سراسری نمایش تئاتر تک نفره در فروردین ماه 92 و به میزبانی فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می‌شود.

دوره های اول و دوم جشنواره تئاتر تک نفره در سال های 1385 و 1389 با حضور هنرمندان جوان و توانمند تئاتر کشور در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد و سومین دوره این جشنواره در سال 1391 به میزبانی این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

کد خبر 202083

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز