گذر سلامت بلوار شهیدان بهرامی با حضور بچه‌های دهه هشتاد و نود افتتاح شد تا شهروندان در طول هفته سلامت بتوانند از غرفه‌های متنوع آن استفاده کنند.

گذر سلامت

همشهری آنلاین _ مریم قاسمی : معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه١٨ درباره برنامه‌های در حال اجرای هفته سلامت از جمله افتتاح گذر سلامت ویژه متولدین دهه هشتاد و نود گفت: «شهرداری این منطقه در هفته سلامت برای همه گروه‌های سنی برنامه‌های مختلفی تدارک دیده است؛ از مشاوره و ویزیت رایگان پزشکی در سراهای محله، توزیع بروشور و تراکت‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی در زمینه پیشگیری از بیماری‌های شایع تا برگزاری مسابقات سلامت‌محور به منظور افزایش آگاهی و بینش شهروندان و همچنین تشویق آنان برای شرکت در یک رقابت دوستانه و کارآمد. البته برای نفرات برگزیده لوح تقدیر و جوایزی به رسم یادبود در نظرگرفته شده است.»

 بچه‌های دهه هشتاد و افتتاح گذر سلامت در بلوار شهیدان بهرامی

«رحیم محمدنژاد»، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه١٨، اضافه کرد: «درگذر سلامت بلوار شهیدان بهرامی، غرفه‌های متنوعی با محوریت موضوع سلامت راه‌اندازی شده که از جمله آن می‌توان به مشاوره فردی در زمینه‌های بهداشت و سلامت توسط کارشناسان مربوطه اشاره کرد. بقیه غرفه‌ها نیز که ماهیت آموزشی و سرگرمی دارند، توسط بچه‌های دهه هشتاد و نود اداره می‌شود. علت این انتخاب هم این بوده که آنها ارتباط و تعامل بهتری با گروه همسالان خود برقرار می‌کنند و بیشتر با سلایق و علاقه‌های آنان آشنا هستند. با این کار بچه‌های نسل جدید به این باور و درک می‌رسند که شهرداری برای اجرای برنامه‌های خود روی مشارکت و حضورشان حساب ویژه‌ای باز کرده است.»

گذر سلامت منطقه ١٨ به مدت یک هفته در شهرک ولی عصر (عج) و در بلوار شهیدان بهرامی برپاست. شهروندان علاقه‌مند می‌توانند از غرفه‌های متنوع آن از جمله بازی و سرگرمی، مشاوره و اطلاع‌رسانی، مسابقات فرهنگی، ویزیت رایگان پزشکی و... استفاده کنند.

کد خبر 675462

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرحسین قاسم لو US ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    3 0
    بچه های دهه هشتاد و نود با مرامن
  • ناشناس US ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    3 0
    مطلب عالی و جذابی بود دورود بر دهه هشتاد ها و نودی ها
  • زهرا US ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    3 0
    کار را باید به نسل جوان سپرد
  • احمد علی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    3 0
    الحق و الانصاف این بچه ها کارشون از همه درست تره
  • عفت US ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    3 0
    انشالله راه سلامت تو همه پیش بگیرند که از همه مهم تر است