کریستیانو رونالدو پس از اینکه متوجه شد در دربی منچستریونایتد و منچسترسیتی نیمکت‌نشین خواهد بود، مصدومیت را بهانه کرد و به پرتغال رفت.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین دیروز در دربی منچستر شیاطین سرخ برابر شاگردان گواردیولا شکست سنگینی را متحمل شدند. این نتیجه در حالی رقم خورد که کریس رونالدو در ترکیب منچستر به میدان نرفت تا یک حاشیه بزرگ گریبان این تیم را بگیرد.

ستاره پرتغالی پس از اینکه از لیست تیم  منچستریونایتد برای بازی در دربی خط زده شد، از مصدومیت لگن شکایت کرد و به پرتغال رفت.

این فوق ستاره از اینکه رالف رانگنیک به او گفت که در بازی مقابل منچسترسیتی بازی نخواهد کرد، شگفت‌زده شد. سرمربی پرتغالی به رونالدو گفت که می‌خواهد نیروی جوانی را در ترکیب تیمش داشته باشد و معتقد است رونالدو می‌تواند از روی نیمکت تأثیر بگذارد.

نشریه سان در این خصوص نوشت: رانگنیک پیش از مسابقه در خصوص علت نبود رونالدو گفت که این بازیکن از جمعه به دلیل کشیدکی در کشاله ران پای راست ناراحت است و به همین دلیل به دلیل مصدومیت در این بازی حضور ندارد.

سان نوشت که رونالدو البته معقتد بود که می‌توانست از ابتدا در ترکیب قرار گیرد و به همین دلیل از تصمیم رانگنیک عصبانی شد و به کشورش بازگشت تا در آب و هوای مطبوع کشورش برای رفع آسیب دیدگی تلاش کند.

کد خبر 662357

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha