مجموع نظرات: ۲
پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
۰ نفر

امروزه با توجه به متراژ کوچک آپارتمان‌ها در اثر تبدیل خانه‌های ویلایی و بزرگ به آپارتمان‌های نقلی اکثر افراد برای استفاده از تخت خواب دچار سردرگمی هستند و به دنبال استفاده از لوازمی هستند که فضای منزل را کمتر اشغال کنند.

تخت

شاید شما هم جزء افرادی هستید که علاقه بسیار زیادی به داشتن تخت خواب دارید اما به دلیل کمبود فضای کوچک اتاق مجبور هستید پا به روی علایقتان بگذارید. در دهه‌ گذشته مجموعه‌های بزرگی به حل این مشکل پرداخته و روشی برای حل آن یافته‌اند. کلید حل این مشکل استفاده از تخت‌های تاشو است. همانطور که از نامش پیداست این محصول یک تخت کمجا با قابلیت تاشوندگی بوده و در مواقعی که مورد نیاز نیست، با جمع کردن آن می‌توان حداکثر استفاده را از اتاق خود داشته باشید. این وسیله کاربردی، نه تنها سهم بسیار زیادی در استفاده از فضا را دارد بلکه زیبایی چشم نوازی به دکوراسیون اتاق شما می‌بخشد.

در این میان گروه تولیدی بهجا یکی از بزرگترین و تخصصی‌ترین مجموعه‌های تولیدکننده دکوراسیون داخلی در ایران توانسته با تولید تخصصی این محصول گام بزرگی در این صنعت بردارد.

مزایا استفاده از تخت خواب تاشو

از جمله مزایای تخت تاشو بهجا اشغال فضای کمتر در منزل بوده که منجر به این می‌شود شما نهایت استفاده از فضای منزل را داشته باشید و فضای منزل شلوغ به نظر نیاید. همچنین هر زمان که دیگر نیازی به استفاده از تخت تاشو نداشتید آن را ببندید.

یکی از تصورات غلط افراد این است که تخت‌خواب ‌های تاشو با ظاهری که دارند دیگر امکان استفاده از میز آرایش، کمد، قفسه و کتابخانه را نمی‌دهد اما جالب است بدانید همه مدل‌های تخت تاشوی بهجا تمامی موارد ذکر شده را در خود جای داده اند و شما به راحتی می توانید در کنار سفارش تخت تاشو دیگر متعلقات آن را نیز انتخاب نموده و دکوراسیونی بسیار زیبایی به اتاق خوابتان ببخشید.

یکی دیگر از مزایای خرید تخت تاشو بهجا امکان سفارشی سازی آن است. این محصول به درخواست مشتری در انواع رنگ و مدل تولید و عرضه می‌شود حالا شما به توجه به سلیقه و رنگ دکوراسیون اتاقتان می‌توانید طرح و رنگ دلخواه را انتخاب کنید و در صورت تمایل سفارشی سازی کامل روی محصولتان صورت پذیرد.

انواع تخت تاشو

به صورت کلی تخت خواب‌های تاشو در دو مدل یک نفره و دونفره تولید و به بازار عرضه می‌شوند که هر کدام نیز شامل دو مدل عمودی و افقی هستند. محصولات behja نیز از این قاعده مستثنا نیست. مشتریان و طرفداران این محصول بسته به نیاز خود می‌توانند هر یک از مدل‌های تخت تاشو یک نفره بهجا یا تخت تاشو دونفره بهجا را سفارش داده و خریداری کنند.

چیدمان فضای داخلی اتاق خواب‌های کوچک

نکات مهم در هنگام خرید تخت کمجا

1- جنس بدنه و متریال استفاده شده

برخی از تولید کنندگان برای فروش بیشتر، قیمت محصولات خود را بصورت چشمگیری کاهش می‌دهند و برای جبران سود خود به اصطلاح از جنس کار می‌زنند. پس این موضوع بسیار حائز اهمیت است که حتما قبل از خرید با آگاهی و مشاوره از یک متخصص خرید خود را انجام دهید. فراموش نکنید که بهترین جنس برای محصولات چوبی ام دی اف است پس هر زمان که تصمیمم به خرید تخت تاشو گرفتید مطمئن شوید که از جنس ام دی اف است و قرار است سال‌های زیادی برای شما دوام داشته باشد. بصورت کلی نباید از متریال به کار رفته در تخت کمجا غافل شوید.

2- کیفیت تشک

بین انتخاب تشک مناسب و سلامتی بدن شما رابطه مستقیمی وجود دارد. پس هنگام انتخاب تخت تاشو به تشک و متریال به کاربرده شده و همچنین رویه آن تشک توجه کنید.

3- نوع تخت تاشو

تخت خواب تاشو در دو مدل افقی و عمودی تولید می‌شوند. هنگام خرید تخت تاشو برای اتاقتان باید این دو مورد را مد نظر داشته باشید تا محصولی متناسب با فضای اتاقتان خریداری کنید. از تخت تاشو افقی بیشتر برای فضاهایی استفاده می شود که تخت از دیوار روبرو فاصله کمی دارد و امکان استفاده از تخت تاشو عمودی میسر نیست.

ایمنی و کیفیت تخت تاشو

یکی از مهم‌ترین اجزای تخت‌های تاشو که در کیفیت آن نیز تاثیر بسزایی دارد جک‌ها هستند. می‌توان گفت بخش زیادی از وزن تخت‌ها روی جک‌ها هستند پس هنگام انتخاب تخت تاشو این مورد نیز باید مورد توجه‌تان باشد تا با گذر زمان دچار با انتخاب اشتباه متضرر نشوید.

خرید از فروشگاه‌های معتبر

در نهایت آخرین پارامتر و مهم ترین آن‌ها انتخاب از یک فروشگاه معتبر است که ضامن سلامتی و صرفه جویی در زمان و هزینه خواهد شد. فروشگاه بهجا از جمله فروشگاه های معتبر در حوزه تولید درکوراسیون است که رضایت مشتری و کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است. پس شما می‌توانید برای رهایی از فضای کوچک اتاق خوابتان و ذخیره فضا با استفاده از تخت‌های تاشو بهجا خریدی آسوده را تجربه و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

کد خبر 854364

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    6 2
    اگر منظورت از اتاقک اینهاست ای کاش اتاق من هم کوچک بشه
  • ستایش IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    12 1
    لطفا مدلهای بیشتر برای نمایش میخوام و قیمت