اهالی فوتبال در انتظار تصمیم سازمان لیگ و سایر مسئولان برگزاری مسابقه درباره محل برگزاری دیدار پیکان و استقلال هستند.

استقلال

حل برگزاری دیدار پیکان و استقلال در هفته سی‌ام لیگ برتر حواشی زیادی را در روزهای گذشته ایجاد کرده است؛ پیکان در فصل جاری بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه پاس قوامین بدون حضور تماشاگر برگزار کرده و همین موضوع از روزهای قبل مورد اعتراض استقلالی‌ها بوده است.

استقلالی‌ها که دوست دارند در هفته پایانی لیگ برتر در حضور هواداران خود به مصاف پیکان بروند به برگزاری بازی در ورزشگاه پاس اعتراض کردند و البته این مسئله با واکنش خودروسازان نیز مواجه شده است.

در چنین شرایطی اهالی فوتبال در انتظار تصمیم سازمان لیگ و سایر مسئولان برگزاری مسابقه درباره محل برگزاری دیدار پیکان و استقلال هستند.

ن مسئله دیروز از جواد نکونام سرمربی استقلال هم مورد پرسش قرار گرفت که او اعلام کرد اطلاعاتی در این خصوص ندارد و مسئولان باشگاه باید پاسخ بدهند.

حالا اما بر اساس پیگیری خبرنگار ما احتمال دارد بازی پیکان و استقلال به شهر اراک برود؛ از سازمان لیگ شنیده می‌شود در صورتی که جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس تا هفته پایانی ادامه‌دار باشد، احتمال برگزاری بازی پیکان و استقلال در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بسیار زیاد است.

با توجه به اینکه آلومینیوم در هفته سی‌ام میهمان است و در انزلی به میدان می‌رود، امکان برگزاری دیدار پیکان و استقلال در اراک وجود دارد اما این مسئله نیازمند تایید شورای تامین استان مرکزی است.

مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فعلا تصمیمی در این باره اتخاذ نکرده‌اند؛ آنها منتظر برگزاری دیدارهای هفته بیست و نهم می‌مانند و در صورت ادامه‌دار شدن جدال قهرمانی تا هفته آخر برای محل برگزاری دیدار پیکان و استقلال تصمیم می‌گیرند.

گفتنی است پیکان تهران در فصل جاری از پرسپولیس هم در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین پذیرایی کرد.

کد خبر 855342

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • سلام ودرودخدابه شهدا IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    12 2
    وقتی تیم پیکان باشگاه داری لزومی نداری بری یی استان دیگرتاکی میخوان بخاطرتیم دیگرحق تیمی که میزبان هست ازش می گیریداینقدرحق الناس نکنید
  • ۲۲ IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    14 3
    کیسه حکومتی
  • علی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    8 2
    بااین فدراسیون وهمشهری آنلاین و.... هرکاری ممکن است اتفاق افتاد هم اصلا تعجب نکنید
  • حسین IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    8 1
    آقای نکونام که در مورد همه چیز اطلاع داره و نظر میده ، همین مورد که مربوط به بازی تیم خودشون هست را اطلاع نداره ؟؟؟؟!!!!
  • محمود IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    4 1
    نکونام بازی را می خواهد ببره اراک چون آنجا تماشاگر بیشتر استقلالی هستند من از فداراسیون می خواهم یک جام بخرند به نکونام بدند تا ما از دستش راحت بشیم.
  • فرزاد IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    4 2
    پیکان در خطر سقوط هست چرا باید قربانی تیم دوچرخه بشه
    • لنگی ستاره حلبی IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      4 2
      نظرات شما لنگی ها خیلی جالبه، با واژه ی خجالت هیچ آشنایی ی دارین ؟!! خطِ آخرِ خبر رو خوندین یا اینکه به نفعتون نبود که بخونید؟!! نوشته لازم به ذکر است که بازی پیکان و لنگ هم در قزوین برگزار شده، واسه این نظری ندارین احیانأ؟؟ شما لنگیا روی سنگ پای قزوین رو هم سفید کردین، کاش فقط کمتر حرف میزدین حداقل
  • شاهین IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    6 1
    بعد میگن تیم پرسپولیس حکومتیه!!! پرسپولیس در استادیوم پاس قوامین بازی کرد پس تاج هم باید همانجا بازی کنه! تامام
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    1 5
    استقلال باید بیخیال قهرمانی شود زیرا پنالتی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان یکی از مضحکترین پنالتی های لیگ در اوج رقابت برای صدرنشینی بود
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      1 1
      ولی کارشناسا که چیز دیگه ای میگن