جمعه ۲۶ مهر ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۸
۰ نفر

پلیس شهر دیترویت در آمریکا 3 نوجوان را به اتهام دخالت در شلیک‌های مرگبار در نزدیکی دبیرستان هنری فورد دستگیر کرده است

در این ماجرای خونین که پنجشنبه گذشته رخ داد، یک دانش‌آموز به ضرب گلوله از پای در آمد و3 نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

به گزارش پلیس دیترویت، ساعت 3:40 دقیقه پنجشنبه گذشته وقتی زنگ تعطیلی دبیرستان هنری فورد در این شهر به صدا در آمد، هیچ‌کس نمی‌توانست حدس بزند تا لحظاتی بعد حمام خون وحشتناکی  در چند کوچه پایین تر از مدرسه به راه خواهد افتاد.

5 تا 10 دقیقه بعد از آنکه دانش آموزان مدرسه را ترک کردند، صدای شلیک 7 گلوله در منطقه پیچید و به دنبال آن 4 نفر از دانش آموزان مدرسه هدف قرار گرفتند.

با گزارش ماجرا به ماموران پلیس دیترویت، گروه‌های عملیاتی پلیس به سرعت منطقه را به محاصره در آورده و تحقیقات را آغاز کردند.

بررسی‌ها نشان می‌داد بر اثر تیراندازی، یک پسر دانش آموز16 ساله از پای درآمده است و 3دختر و پسر دیگر نیز به شدت مجروح شده اند.

نخستین تحقیقات از شاهدان حادثه، حاکی از آن بود که تیراندازی‌ها توسط سرنشینان یک خودروی مزدا SUV صورت گرفته است که پس از شلیک 7 گلوله به سرعت از محل دور شده‌اند.

سخنگوی پلیس دیترویت می‌گوید: ماموران تا کنون چند مظنون را شناسایی کرده‌اند که یک‌نفر از آنان از دانش‌آموزان دبیرستان هنری‌فورد است.

 وی می‌افزاید: مسئولان مدرسه قبل از وقوع این حادثه خونین، آن را پیش بینی کرده بودند و ساعت 2:30دقیقه همان روز نیز در گردهمایی اولیا و مربیان درباره نگرانی‌های مربوط به خشونت‌های خارج از مدرسه بحث شده بود.

پیش از این نیز تیم والیبال دانش‌آموزان دختر دبیرستان به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفته بودند.

کد خبر 65987

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز