یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۹:۳۹
۰ نفر

گروه حوادث: کارآگاهان جنایی پلیس امارات، برای یافتن جسد زن آفریقایی تبار که در این کشور به قتل رسیده است، تحقیقات خود را آغاز کردند.

نامزد این زن که شاهدان می‌گویند با چوب بیسبال به وی حمله ور شده است، روز پنجشنبه ادعا کرد بعد از قتل نامزدش جسد او  را به دریا انداخته است.

20 آگوست (30 مرداد ماه) کارآگاهان پلیس دوبی از ماجرای جنایی وحشتناکی اطلاع پیدا کردند که در جریان آن یک مرد انگلیسی تبار به نام مایک آرنولد بعد از‌ آنکه با چوب بیسبال به نامزد خود حمله ور شده است جسد نیمه‌جان وی را به عقب خودرواش انداخته و به سرعت دور شده است.

با این گزارش، تحقیقات کارآگاهان برای یافتن مرد جنایتکار آغاز شد اما ماموران تا ساعت‌ها بعد هیچ اثری از وی پیدا نکردند.

با ادامه بررسی‌ها ماموران موفق شدند مرد جنایتکار را ردگیری و او را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند. با دستگیری این مرد بازجویی‌ها برای شناسایی محل پنهان کردن جسد زن جوان آغاز شد و مرد جنایتکار که در تمامی مراحل بازجویی تنها سکوت کرده بود، سرانجام لب به اعتراف گشود و پرده از راز این جنایت برداشت.

او گفت: قربانی وی نامزد سابقش کری وینتر،  زن 35 ساله آفریقایی تبار بوده است که بعد از مشاجره با وی او را با ضربات چوب بیسبال مجروح کرده و سپس جسد نیمه جان وی را در منطقه‌ای بیابانی رها کرده است.

وی پس از این اظهارات ماموران را به محلی که مدعی بود جسد نیمه جان را در آنجا رها کرده است برد اما تلاش‌ها برای یافتن جسد بی‌نتیجه ماند.

یک ماه بعد

پنجشنبه گذشته در حالی که نزدیک به یک ماه از این ماجرای جنایی می‌گذشت، آرنولد بار دیگر اعتراف تازه‌ای را مطرح کرد. وی به ماموران پلیس گفت که بعد از قتل نامزد سابقش، جسد او را به دریا انداخته است.

با این ادعا تحقیقات پلیسی این بار در مناطق دریایی پی‌گرفته شد و ماموران گشت ساحلی از روز پنجشنبه عملیات گسترده‌ای را برای یافتن جسد آغاز کردند.

او دروغ می‌گوید

درحالی که ماموران پلیس دوبی تحقیقات در مناطق دریایی را آغاز کرده‌اند، کورت وینتر برادر مقتول که از هنگام ناپدید شدن خواهرش به دوبی رفته است روز گذشته به خبرنگاران گفت: قاتل خواهرم پلیس و همه ما را به تمسخر گرفته است. او هر روز ادعای جدیدی را مطرح می‌کند.

ابتدا می‌گوید که جسد را در صحرا پنهان کرده است و بعد از گذشت یک ماه می‌گوید آن را به دریا انداخته است. او قبلا گفته بود که هنگام رها کردن جسد خواهرم وی بیهوش بوده است اما حالا می‌گوید که جسد او را پس از مرگ رها کرده است.

وی افزود: پلیس دوبی قصد داشت بر ماجرای این جنایت سرپوش بگذارد و اگر مصاحبه‌های خانواده من نبود آنها هرگز وارد این ماجرا نمی‌شدند اما اکنون در این شرایط هم آنها هیچ کار مفیدی انجام نمی‌دهند.

کورت وینتر در ادامه درباره این ماجرای وحشتناک می‌گوید: خواهرم و آرنولد از 5 سال قبل با هم نامزد بودند تا اینکه چند ماه قبل از هم جدا شدند و احتمالا بعد از آ‌ن ماجرا نامزد انگلیسی خواهرم کینه او را به دل گرفته و سپس او را در دوبی به قتل رسانده است.

این گزارش حاکی است: در حالی که مرد جنایتکار به اتهام قتل و تهدید شاهدان در بازداشت بسر می‌برد جست‌وجو برای پیدا‌کردن جسد قربانی ادامه دارد.

کد خبر 63888

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز