گروه حوادث: زد و خورد شدید2 زن در یک فروشگاه اسباب بازی در پالم دزرت کالیفرنیا، باعث کشته شدن شوهران آنها شد.

مردان عصبانی بعد از دیدن نزاع همسران‌شان با اسلحه یکدیگر را هدف قرار دادند  و هر دونفر آنها کشته شدند.

دوربین‌های فروشگاه اسباب بازی تویز یواس، ساعت 11 و 30 دقیقه جمعه گذشته صحنه‌هایی شگفت‌آور از 2 جنایت خونین را ضبط کردند؛ 2 مرد یکدیگر را از فاصله‌ای نزدیک هدف قرار دادند.

جمعه گذشته، مشتریانی که برای خرید به فروشگاه تویز یواس در پالم دزرت ایالت کالیفرنیا آمده بودند، ناباورانه شاهد درگیری خونین 2 مرد بودند که با شلیک گلوله یکدیگر را هدف قرار دادند و هر دو نفر قبل از رسیدن آمبولانس‌های اورژانس جان باختند.

با گزارش موضوع به پلیس، کارآگاهان جنایی منطقه ریورز کاونتی به سرعت به محل حادثه رفتند و بازجویی از شاهدان را آغاز کردند.در حالی که ده‌ها نفر شاهد این ماجرا بودند، تمامی آنها به ماموران پلیس گفتند درگیری مردان جنایتکار پس از آ‌ن آغاز شد که همسران آنها با یکدیگر زد و خورد کردند.

اسکات باریک، یکی از شاهدان حادثه به ماموران پلیس گفت: لحظاتی قبل از درگیری خونین مردان مسلح، 2 زن که همراه آنها بودند با یکدیگر درگیر شدند که در این هنگام یکی از آنها با مشت به‌صورت دیگری کوبید که باعث شد صورت وی به‌شدت آسیب ببیند.

همسر این زن که در فاصله اندکی از او ایستاده بود با دیدن این صحنه اسلحه‌ای را که همراه داشت بیرون کشید و  به سمت زن میانسالی که به همسرش حمله کرده بود نشانه گرفت اما قبل از آنکه بتواند شلیک کند همسر زن مهاجم با بیرون کشیدن اسلحه خود از او خواست اسلحه‌اش را بر زمین بگذارد.

به این ترتیب نزاع بین 2 مرد آغاز شد، یکی از آنان به سرعت به سمت در خروجی دوید و قصد داشت از آنجا خارج شود که به‌علت شلوغی نتوانست و بنابراین بار دیگر به سمت عقب برگشت که در این هنگام هدف گلوله قرار گرفت اما قبل از آنکه بر زمین بیفتد، مرد مسلح را هدف قرار داد و او را به‌شدت مجروح کرد.

لحظاتی بعد در حالی که تعداد زیادی از مردم وحشت‌زده به سمت درهای خروجی هجوم آورده بودند و ترس و هراس همه جا را فراگرفته بود، ماموران پلیس خود را به محل حادثه رساندند و هر دو زن را که آغازگر ماجرای شلیک‌های خونین بودند، دستگیر کردند.

با اسلحه در اسباب بازی فروشی؟

در حالی که نخستین فرضیه‌ها حاکی از آن است که مردان مسلح اعضای 2 گروه تبهکار بوده‌اند که با یکدیگر درگیر شده‌اند، دنیس گوتریرز، ‌رئیس پلیس منطقه ریورز کاونتی، اظهار نظر در این باره را به بررسی‌های دقیق بعدی موکول کرد و گفت اسلحه‌های مردان مسلح در کنار اجساد آنها پیدا شده است.

وی افزود: به هر حال این مسئله عجیب است که چرا هر دو مرد در هنگام ورود به اسباب بازی فروشی مسلح بوده‌اند.

وی  تصریح کرد: بررسی‌های اولیه ما نشان می‌دهد که هر دو خانواده پیش از این با یکدیگر اختلاف شدیدی داشته‌اند و احتمالا همین اختلاف این حادثه مرگبار را رقم زده است اما برای ما روشن نیست چرا آنها اسباب بازی فروشی را برای تسویه حساب‌ خود انتخاب کرده‌اند.

در همین حال مسئولان مغازه اسباب بازی‌فروشی نیز بیانیه‌ای صادر کرده و در آن اعلام کرده‌اند که علت حادثه اختلافات شخصی 2 خانواده بوده و هیچ ارتباطی به فروشگاه نداشته است.

به گزارش لس‌آنجلس تایمز، کارآگاهان جنایی پلیس، در حال حاضر تحقیقات خود را بر بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته فروشگاه متمرکز کرده‌اند تا اطلاعات دقیق‌تری درباره این ماجرا به دست آورند.

کد خبر 69700

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز