در جریان تیراندازی جوان مسلح در یک مرکز تجاری در واشنگتن، یک نفر کشته و یک نفر مجروح شد

ماموران پلیس ایالتی احتمال می‌دهند این تیراندازی در جریان درگیری بین 2 گروه تبهکار در این مجتمع تجاری رخ داده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، بعدازظهر شنبه گذشته، وقتی ماجرای تیراندازی مرگبار در یک مرکز تجاری در توک‌ویلای واشنگتن به پلیس گزارش شد، ماموران به سرعت عازم محل حادثه شدند.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد در جریان این تیراندازی که از سوی مرد جوانی صورت گرفته بود، یک نفر کشته و یک نفر نیز مجروح شده است.

با حضور ماموران در محل، از آنجا که احتمال می‌رفت عامل جنایت هنوز از این مرکز فروش خارج نشده باشد، ماموران درهای خروجی را قفل کرده و جست‌وجو برای دستگیری مرد تیرانداز را آغاز کردند. 

در حالی که بازرسی‌های پلیس حتی به داخل مغازه‌ها نیز کشیده شده بود، ماموران به تحقیق از شاهدان حادثه پرداختند اما در جریان این تحقیقات، هیچ سرنخی از مرد تیرانداز به دست نیامد. «پلیس هنوز در تعقیب عامل جنایت است و این احتمال وجود دارد که این تیراندازی به‌دنبال درگیری بین 2گروه تبهکار رخ داده باشد.»

این را مایک مورفی، سخنگوی پلیس ایالتی واشنگتن گفت. وی ادامه داد: قربانیان این شلیک بین 20 تا 30 سال دارند اما هنوز سرنخی از مرد تیرانداز به دست نیامده است.

اظهارات سخنگوی پلیس واشنگتن براساس حرف‌های یکی از شاهدان حادثه که در چند قدمی مرد تیرانداز بوده، بیان می‌شود. این مرد که کریس پلومر نام دارد به سی‌ان‌ان گفت: تیراندازی زمانی رخ داد که نزاع شدیدی بین یک گروه از جوانان 18 تا 20 ساله در مرکز فروش رخ داد.

در جریان این نزاع، یکی از مردان جوان ناگهان اسلحه‌ای را از زیر پیراهنش بیرون کشید و شروع به شلیک کرد.

پلومر اعلام کرد که  وقتی جوان تیرانداز در حال شلیک بوده  او در کنار مرد تیرانداز ایستاده بود و شاهد شلیک 6 تا 7 گلوله بوده است.

در همین حال مسئولان پلیس واشنگتن اعلام کردند که ماموران تحقیقات گسترده‌ای را برای روشن‌شدن این موضوع که آیا جنایت به خاطر درگیری‌های خیابانی گروه‌های تبهکار بوده یا آنکه در هنگام یک نزاع معمولی رخ داده است، آغاز کرده‌اند.

یکی از مغازه‌داران که در هنگام وقوع جنایت در محل حادثه حضور داشته است، گفت: مردمی که داخل مجتمع بودند به محض شنیدن شلیک‌ها به سمت درهای خروجی دویدند و صحنه فرار آنها بسیار وحشتناک بود.

در حالی که تلاش پزشکان برای نجات مرد جوانی که در این تیراندازی مجروح شده است ادامه دارد، ماموران جنایی پلیس واشنگتن تحقیقات گسترده‌ای را برای به دام انداختن مرد تیرانداز آغاز کرده‌اند.

کد خبر 69112

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز