چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۸:۱۹
۰ نفر

گروه حوادث با شکایت زنی که مدعی است سال‌ها قبل از سوی 2برادر شیطان صفت مورد آزار قرار گرفته است، راز آزارهای شیطانی این 2برادر فاش شد.

نکته عجیب برای پلیس انگلیس آن است که چرا طی 26 سال فعالیت این متهمان، که در آن ده‌ها کودک را مورد آزار قرار داده‌اند، هیچ‌یک از شاکیان به پلیس شکایت نکرده‌اند.

به گزارش بی‌بی سی، کارآگاهان پلیس لیستستر انگلستان در جریان تحقیقات گسترده‌ای که درباره ربودن و آزار و اذیت کودکان توسط کوین دویک 47 ساله و وایان دویک 41 ساله آغاز کرده‌اند، به این نتیجه رسیده‌اند که آنها طی سال‌های 1981 تا 2007 میلادی، ده‌ها  کودک کم‌سن و سال را ربوده و مورد آزار قرار داده‌اند.

تحقیقات درباره پرونده شیطانی این 2برادر، از نوامبر سال 2006 و هنگامی آغاز شد که زن جوانی با مراجعه به پلیس لیستستر انگلیس پرده از رازی که 20 سال زندگی او را با کابوس همراه کرده بود برداشت.

این زن به کارآگاهان گفت: 20 سال قبل من دختر بچه 13 ساله‌ای بودم، در یکی از روزها که در حال بازگشت به خانه بودم 2 برادر به نام‌های کوین و وایان دویک مرا ربوده و مورد آزار و اذیت قرار دادند، آنها مرا تهدید کردند درصورت فاش شدن این ماجرا من و خانواده‌ام را به قتل می‌رسانند و من هم از ترس، درباره این ماجرا با هیچ‌کس حرف نزدم اما این مسئله باعث شد تمام زندگی‌ام در ترس و اضطراب باشد اما اکنون بعد از گذشت 2 دهه تصمیم گرفته‌ام تا با افشای این راز سایه این هراس را کنار بزنم.با این شکایت تحقیقات مخفیانه پلیسی درباره این 2برادر آغاز شد و کارآگاهان بعد از یک سال تحقیقات دریافتند زن جوان حقیقت را بیان کرده‌ و این 2 برادر چندین دختر و پسر خردسال دیگر را نیز ربوده و مورد آزار قرار داده‌اند اما هیچ‌یک از شاکیان طی این سال‌ها جرأت شکایت نداشته‌اند.

با سرنخ‌هایی که در اختیار پلیس قرار گرفته بود، کوین و وایان دستگیر شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند اما با شروع تحقیقات درباره این متهمان و اعلام خبر دستگیری آنها، ده‌ها زن و مرد دیگر نیز با مراجعه به پلیس اعلام کردند که آنها نیز سال‌ها قبل در دام نقشه‌های شیطانی این2 برادر گرفتار شده‌اند اما از ترس آنها شکایت نکرده‌اند.

با اعترافات برادران به ربودن ده‌ها دختر و پسر، تحقیقات ابعاد گسترده‌تری گرفت. در جریان بازجویی‌ها کوین با اعتراف به ربودن کودکان، جزئیات نقشه‌های خود برای ربودن کودکان را فاش کرد و گفت که در تمامی موارد، آنها کودکان زیر 16 سال را شکار کرده‌اند اما درباره تعداد دقیق قربانیان اطلاعاتی در اختیار پلیس قرار نداد.

در حالی که به گزارش روزنامه ‌های  انگلیس، پلیس و دستگاه قضائی   همچنان در حال بررسی شکایت‌های رسیده از متهمان هستند، بازپرس آماندا لین که تحقیقات درباره این پرونده را برعهده دارد به خبرنگاران گفت: محاکمه این 2برادر مخوف‌ ممکن است ماه‌ها به طول بینجامد.

کد خبر 61131

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز