سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۶
۰ نفر

پایگاه خبری پلیس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه بیش از 50 فرقه و گروه تخدیری (شیطان پرستی) به ایران وارد شده، گفت:

نیمی از آنها فعال بوده و اقدام به ترجمه، چاپ و توزیع قریب به 200 عنوان کتاب در این زمینه کرده‌اند.
سرتیپ پاسدار حسین ذوالفقاری در جمع خبرنگاران افزود: در جهان بیش از 4 هزار فرقه تخدیری و خرافه پرستی به‌وجود آمده است که غرب و به‌ویژه آمریکا منشأ و بستر اکثر آنهاست.

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: یکی از فرقه‌های انحرافی تحت عنوان TSM توسط فردی به‌نام «الف» که خارج از کشور زندگی می‌کند هدایت می‌شود.

وی در توضیح نحوه فعالیت این فرقه گفت: این فرد با لابی صهیونیست‌ها مرتبط است، در بین جوانان محبوبیت دارد و صدها جوان در کلاس‌های او شرکت کرده و در مقابل او اشک ریخته و به گناهان خود اعتراف کرده‌اند.

ذوالفقاری اضافه کرد: فرد دیگری به‌نام «الف- ر» که زادگاهش یکی از شهرستان‌های کشور است،  دارای تعدادی مرید است که برای مراد خود حاضرند هر کاری بکنند.  او مدعی است مرده را زنده می‌کند و عمدتا در تاریکی زندگی می‌کند.

ذوالفقاری تصریح کرد: فرد دیگری به‌نام «ع– ی‌» ادعا می‌کند همه جهان به واسطه حضور او برپاست، زلزله‌ها را پیشگویی می‌کند، انرژی درمانی می‌کند و روزانه بیماران زیادی به وی مراجعه می‌کنند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در ادامه یادآور شد: پلیس در راستای وظایف قانونی بر این جریانات اشراف اطلاعاتی دارد و برخی نیز که مرتکب جرم شده بودند شناسایی و دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

ذوالفقاری در ادامه به جعل 3 هزار نوع از این فرقه‌ها طی 30 سال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت:  اصول مشترک این گروه‌ها انحراف از ادیان حنیف و التقاط در اعتقادات و وعده‌های کاذب و سوءاستفاده از گرایش جوانان به مبدأ هستی و سوءاستفاده جنسی است.

وی اضافه کرد: اخیرا گروه‌هایی تحت عنوان شیطان پرستان که دارای انحرافات فکری و جنسی بوده با هدایت سایت‌های بیگانگان در کشور در حال شکل‌گیری هستند.

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: این گروه‌ها ضمن برگزاری مراسم خاصی، تبلیغ پوشیدن لباس خاص به‌عنوان لباس مقدس منقوش به نمادهای شیطان پرستی، از گردنبند (صلیب شکسته یا صلیب برعکس) انگشتر با نقوش استخوانی و جمجمه انسان استفاده کرده و در برگزاری این مراسم ضمن شرب خمر اقدام به رقص و پایکوبی می‌نمایند.

ذوالفقاری تصریح کرد: آنان بر این باورند که باید برخلاف ادیان به‌ویژه اسلام عمل کرد و با انجام اعمال دلخواه و کارهای خلاف، دنیا را به هرج و مرج و آشوب کشاند.

وی با اشاره به اینکه افراد عضو این گروه در برخی رشته‌های ورزشی مهارت خاصی دارند و به‌منظور جذب نوجوانان و جوانان هنگام ورزش از موزیک‌های خاص شیطان‌پرستی استفاده می‌کنند،گفت: این گروه‌ها دارای کتاب‌هایی به زبان لاتین هستند و با تجمع در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها درخصوص رخدادهای جدید در سطح کشور در رابطه با شیطان بحث و گفت‌وگو می‌کنند.

جانشین فرمانده ناجا از کارشناسان و صاحب‌نظران خواست تا در جهت شناخت و آگاه‌سازی‌ افراد جامعه نسبت به فرقه‌های انحرافی با همکاری رسانه‌ها تلاش مضاعف داشته باشند و خانواده‌ها نیز با حساسیت بیشتر ضمن آگاهی به اینگونه مسائل برای  مراقبت و راهنمایی فرزندان خود اهتمام ورزند.

کد خبر 63584

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز