دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۶
۰ نفر

گروه حوادث: مرد چینی که در جریان جنایتی خونین همسرش و یک مرد رهگذر را در آیوای آمریکا به قتل رسانده است، در جریان نخستین بازجویی‌ها گفت: با شلیک‌های من یک فضول از فضول‌های دنیا کم شد.

این مرد جنایتکار بعد از قتل همسرش، مردی را که در کنار خیابان توقف کرده و صحنه این جنایت را تماشا می‌کرد با شلیک گلوله به قتل رساند.

به گزارش آسوشیتدپرس و به نقل از وینسز والدز – از مسئولان پلیس آیوای آمریکا- صبح پنجشنبه گذشته، «ناتا اینتابون » مهاجر 32 ساله‌ چینی بعد از آنکه ساعت‌ها با همسرش به نام «زیائو چانب» مشاجره کرد، وی را مورد ضرب و شتم قرار داد.

به‌دنبال این ماجرا، همسر وی از خانه خارج شد و به سرعت در خیابان شروع به دویدن کرد، مرد چینی که شاهد فرار همسرش بود لحظاتی بعد با اسلحه‌ای که در خانه داشت از خانه بیرون دوید و همسرش را تعقیب کرد و بعد از چند لحظه صدای شلیک گلوله در منطقه پیچید.

با شنیدن صدای شلیک گلوله، مرد 60 ساله‌ای به نام آمالیا واسکوئز که با خودروی خود در حال عبور از منطقه بود، با سرعت خود را به نزدیکی جسد زن جوان رساند و پس از آنکه متوجه شد وی جان باخته است، به مرد جنایتکار که اسلحه‌‌ای در دست داشت، خیره شد.

مرد رهگذر وقتی که متوجه شد مرد مسلح مات و مبهوت به جسد زن جوان نگاه می‌کند شروع به فحاشی به وی کرد، در این هنگام مرد مسلح با شنیدن دشنام‌ها به سرعت به سمت خودرو شروع به دویدن کرد، در این لحظات راننده که متوجه خطر شده بود قصد داشت به سرعت از آنجا بگریزد اما مرد چینی به سمت وی شلیک کرد که بر اثر شلیک گلوله‌ها، مرد راننده جان باخت.

مرد جنایتکار سپس به خانه‌اش بازگشت و در کنار 3 کودکش روی رختخواب دراز کشید و منتظر ماند تا پلیس او را در خانه‌اش دستگیر کند.

لحظاتی بعد از وقوع ماجرا، ماموران پلیس که منطقه را به محاصره درآورده بودند از مرد چینی خواستند خودش را تسلیم کند اما وقتی وی مقاومت کرد ماموران با پرتاب گاز اشک آور به داخل خانه، وی را مجبور کردند اسلحه‌اش را بر زمین بگذارد و لحظاتی بعد چند مامور که لباس ضدگلوله به تن داشتند وارد خانه شدند و مرد جنایتکار را دستگیر کردند.

با دستگیری این مرد، بازجویی‌ از وی آغاز شد اما او در نخستین بازجویی‌ها با بیان اینکه از کشتن همسرش پشیمان است به کارآگاهان جنایی پلیس آیوا گفت: از کشتن مرد رهگذر به‌هیچ‌وجه ناراحت نیست چرا که با این کار یک فضول از فضول‌های دنیا را کم کرده است.

کد خبر 60900

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز