همشهری آنلاین: علی کفاشیان اعلام کرد برای بازگشت علی کریمی به تیم ملی تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نباید وجود برخی کدورت‌ها و بی‌مهری‌های شخصی باعث شود تیم ملی از نبود یک بازیکن تاثیرگذار نظیر علی کریمی متضرر شود.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این مطلب به خبرنگار مهرافزود: هر ورزشکاری آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی و افتخارآفرینی برای کشور را دارد و نباید برخی کدورت‌ها و نامهربانی ها که کاملا جنبه شخصی دارد باعث تضعیف فوتبال ملی شود چرا که هدف مجموعه فوتبال کشورموفقیت تیم ملی و راهیابی به جام جهانی است و در این راه باید از تمامی پتانسیل و ظرفیت فوتبال کشور استفاده شود.

کفاشیان اضافه کرد: علی کریمی بازیکنی ارزشمند برای فوتبال ملی است که کادرفنی تیم ملی با دعوت از این بازیکن ضمن صحه گذاشتن بر آمادگی های بدنی و فنی این بازیکن نشان داد که هیچگونه اختلافی در این زمینه وجود نداشته و تیم ملی آماده است تا از توانایی های این بازیکن و هر بازیکن آماده دیگری در راه صعود به جام جهانی بهره بگیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تصور نمی‌کنم کریمی قلبا حاضر به کناره‌گیری از تیم ملی باشد و برخی دلخوری ها و اتفاقات گذشته درتصمیم وی تاثیرگذاربوده است، اظهار داشت: همانطور که ازمتن نامه علی کریمی برمی‌آید وی برخی بی‌مهری‌ها و نامهربانی‌ها را دلیل کناره گیری خود اعلام کرده که تلاش خواهم کرد پس از مشورت با سرمربی تیم ملی و درجلسه ای حضوری با علی کریمی مشکلات موجود را برطرف و زمینه بازگشت این بازیکن را به تیم ملی هموار کنم.

وی تاکید کرد: تصور نمی‌کنم مشکلی بر سر راه بازگشت کریمی به تیم ملی وجود داشته باشد و کدورت های موجود قابل حل است و امیدوارم کریمی با نگاهی ملی، تیم ملی را از وجود بازیکنی توانمند و تاثیرگذارمحروم نکند.

کفاشیان درپایان گفت: اعتقاد دارم اگر ازکریمی بخواهیم که به خاطرمنافع ملی در تصمیم خود تجدید نظرکند، او با احترام به خواست مردم و دوستداران فوتبال به تیم ملی بازخواهد گشت.

علی کریمی پس از آن که از سوی علی دایی به تیم ملی دعوت شد [بیشتر] در نامه‌ای سرگشاده به رئیس فدراسیون فوتبال از تیم ملی خداحظی کرد. [در همین رابطه]

کد خبر 65417

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز