چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
۰ نفر

هفته‌نامه‌ی دوچرخه: می‌توانید مصرفِ بازی‌تان را مدیریت کنید؟ اگر نه، راهش این است: تماس بگیرید و شرح حالتان را بگویید؛ درست همان‌طور که به پزشک یا مشاور می‌گویید. آن‌ها می‌توانند به شما بازی مناسب پیشنهاد دهند یا روش مدیریت مصرف بازی را به شما بگویند.

مصرف بازی را مدیریت کن!

مرکز مشاوره‌ی بازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، با هدف تعامل با نظام آموزشی کشور و به‌منظور مدیریت شیوه‌ی مصرف بازی کودکان و نوجوانان، اقدام به ارائه‌ی راه‌کارهایی در قالب مشاوره‌های تخصصی به والدین و اولیای مدرسه کرده است.

براساس این خبر، کارشناسان مرکز پس از شنیدن شرح حال کودکان و نوجوانان و آشنایی با علایق، استعدادها و چالش‌های آنان، بازی مناسب را به آن‌ها پیشنهاد خواهند داد.

مرکز مشاوره‌ی بازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای هم‌چنین در راستای تعامل با آموزگاران، بازی‌های مناسب در زمینه‌ی افزایش هوش، بهبود یادگیری و... دانش‌آموزان را شناسایی کرده که این بازی‌ها را کارشناسان در پاسخ به تماس‌هایی که با این مرکز گرفته می‌شود، معرفی خواهند کرد.

والدین و اولیای مدرسه‌ها هم می‌توانند در روزهای اداری از ساعت ۹ تا  ۱۶ و ۳۰ دقیقه با تلفن ۰۲۱۵۸۱۲۹ تماس بگیرند. در روزهای تعطیل هم از طریق سایت https://۵۸۱۲۹.ircg.ir/ امکان گرفتن مشاوره فراهم شده است.

کد خبر 649652

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha