همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم با شکست استقلال بتوانیم تا مدت‌ها لبخند را بر لبان هواداران پرسپولیس هنگام مواجهه با هواداران استقلال جاری کنیم.

افشین قطبی پیش از بازی داربی تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران [تاریخچه دیدارهای پرسپولیس و استقلال]در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به خوبی می‌دانم که بازی مقابل تیم استقلال تهران از حساسیت بالایی برخوردار بوده و یک دیدار مهم در تاریخ فوتبال ایران است که شرایط منحصر به فرد خود را دارد؛ از اینکه برای سومین بار حضور در داربی تهران را تجربه می‌کنم بسیار خوشحالم و برای موفقیت در آن انگیزه زیادی دارم.

وی افزود: بنابر همین مساله ما در طی هفته گذشته تمرینات بسیاری را پشت سر گذاشتیم و سعی کردیم بازیکنان با آمادگی کامل برای انجام این مسابقه آماده شوند. تمرینات ما در طول این هفته ویژه بود و ما شاهد بودیم که بازیکنان‌مان با انگیزه مضاعفی تمرین می‌کنند.

قطبی در پیش‌بینی و ارزیابی‌اش از داربی 65 تصریح کرد: پیش‌بینی نتیجه این بازی کار بسیار سختی است و شرایط بازی به ما اجازه نمی‌دهد که پیش‌بینی دقیقی از اوضاع این مسابقه داشته باشیم؛ معتقدم هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد و بتواند سازماندهی فوتبالش را نگه دارد، موفق خواهد شد؛ گرچه به خوبی می‌دانم که این رویارویی برای بازیکنان همراه با احساس خواهد بود و احساسات می‌تواند مغز را گیج کند. به هر حال به عنوان یک مربی تمام تلاشم را می‌کنم تا بازیکنان پرسپولیس به شرایط ایده‌آلی هنگام بازی داربی برسند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: امیدوارم روز جمعه بتوانیم با ارایه یک بازی خوب و بین‌المللی پیروز از زمین خارج شویم چرا که کسب سه امتیاز این بازی می‌تواند راه قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را هموارتر کند و البته باعث شود که هواداران پرسپولیس تا مدت‌ها وقتی با هواداران استقلال مواجه می‌شوند، لبخند بزنند، با آنها از برتری تیم‌شان صحبت کنند.

قطبی در پایان تاکید کرد: در بازی جمعه دوست دارم ببینم که هواداران بااخلاق دو تیم پرسپولیس و استقلال با سری بالا و ادب زیاد در پایان بازی از ورزشگاه خارج می‌شوند و اخلاق حرفه‌ای و مهمان‌نواز بودنشان را به همگان نشان می‌دهند.

هواداران پرسپولیس از بهترین هواداران تیم‌ها در دنیا هستند و پس از آنها نیز هواداران تیم استقلال؛ خوشحالم که طرفداران استقلال نیز به من لطف دارند و هنگامی که در خیابان مرا می‌بینند، عکس می‌گیرند و می‌گویند که علاوه بر تیم خودشان، تیم پرسپولیس و مربیانش را دوست دارند.

کد خبر 64706

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز