شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۸:۲۸
۰ نفر

ناصر قراگزلو: در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سوم، ملوان در خانه میزبان پرسپولیس است.

دو تیم ریشه‌دار مطمئناً در انزلی یکی از بازی‌های زیبای هفته سوم را برگزار خواهند کرد. سرمربی ملوان در گفت‌وگو با همشهری به سئوالات پاسخ می‌دهد.

  • توان بردن پرسپولیس را دارید؟

چرا فکر می‌کنید پرسپولیس را نمی‌توانیم ببریم؟ عامل برد فقط بازیکنان درون زمین نیستند. جو ورزشگاه، کادرفنی، بازیکنان و بسیاری از عوامل دیگر در برد یک تیم تأثیر دارند. ملوان قدرت بردن پرسپولیس را به خصوص در انزلی دارد. برخلاف خیلی‌ها ما اصلاً از این بازی ترس نداریم و پرسپولیس را با تمام بازیکنان خوبی که در اختیار دارد، می‌بریم.

  • با وجود تحلیل‌تان از قدرت ملوان، تیم‌تان در دو بازی اول لیگ بازنده شده.

در بازی اول نوید مظفری باعث باخت تیم ما شد. این داور 3 امتیاز بازی را به راه‌آهن تقدیم کرد. هیچ وقت او را نمی‌بخشم،  چون مظفری 2 پنالتی به نفع ما در این بازی را نگرفت و ما را از گرفتن 3 امتیاز بازی محروم کرد. در شیراز هم با شرایط خاصی بازی کردیم. ارتفاع 1400 متر از سطح دریا در کنار مشکلات فراوانی که برای سفر به شیراز با اتوبوس متحمل شدیم باعث شد با 50درصد قدرت واقعی‌مان به مصاف برق شیراز برویم اما مطمئن باشید در بازی سوم مقابل پرسپولیس، چهره دیگری را از ملوان خواهید دید.

  • با نگاه واقع‌بینانه می‌توانید 3 امتیاز بازی را بگیرید؟

هواداران ملوان و مردم انزلی در دیدار با پرسپولیس برگ برنده تیم ما محسوب می‌شوند. ما می‌خواهیم علاقه‌مندان به تیم‌مان را راضی کنیم بنابراین مطمئن باشید برای بردن پرسپولیس تمام تلاش‌مان را انجام خواهیم داد.

  • شرایط زمین ورزشگاه انزلی اجازه کار تاکتیکی به ملوان و پرسپولیس را خواهد داد؟

فعلاً شرایط زمین خوب است و تا زمانی که در انزلی شاهد بارندگی شدید نباشیم، می‌توانیم به این موضوع امیدوار باشیم که مقابل رقیبان در خانه از امتیاز میزبانی‌مان به نحو احسن استفاده کنیم و طبق ویژگی اصلی ملوان تهاجمی بازی کنیم و 3 امتیاز بازی را بگیریم.

  • به دلیل حساسیت‌های مردم انزلی، برخی‌ معتقدند مازیار زارع نباید برابر ملوان بازی کند.

به نظر من مازیار حتماً باید مقابل ملوان بازی کند. او در این فصل بازیکن پرسپولیس است و مطمئناً نباید حتی لحظه‌ای ذهنش را به احساساتش و مسائل دیگر معطوف کند و فقط  باید براساس تعهد و منطق فوتبال، مقابل ملوان بازی کند

  • اگر مازیار زارع در مقابل ملوان موفق به گلزنی شود، او را می‌بخشید؟

من و بازیکنانم تمام تلاش خودمان را فقط برای شکست پرسپولیس و کسب 3 امتیاز انجام خواهیم داد اما اگر قرار باشد دروازه تیم ما باز شود چه بهتر که گلزنان پرسپولیس پژمان نوری یا مازیار زارع باشند. من هیچ‌وقت خودخواهانه فکر نمی‌کنم و دوست دارم دو بازیکن سابق ملوان طبق قانون فوتبال بهترین بازیشان را مقابل تیم ما انجام دهند.

  • قبول دارید ملوان این فصل مانند تیم فصل گذشته‌اش نیست؟

ملوان در این فصل بازیکنان بسیار خوبی را به خدمت گرفته و در خط دفاع و خط حمله تیم ما شرایط بهتری نسبت به فصل قبل دارد.

  • اما پس از جدایی مازیار زارع، نتوانستید بازیکن خوبی را جایگزین او کنید.

قبول دارم ما نتوانستیم بازیکن خوبی را به جای زارع به‌خدمت بگیریم اما با تاکتیک ویژه و استفاده از توانایی‌ تمامی بازیکنان‌مان سعی می‌کنیم طوری بازی کنیم که اجازه ندهیم نبود زارع در تیم ما به‌چشم بیاید.

  • برخی‌ معتقدند احتمال سقوط ملوان در این فصل وجود دارد.

آینده ملوان را برعکس خیلی‌ها که منفی فکر می‌کنند، شفاف و روشن می‌بینم. درک تاکتیکی بازیکنان ما بسیار بالاست و مطمئن باشید ما در کوران لیگ، این عده را که ذهنیت سقوط ملوان را در سر می‌پرورانند متوجه اشتباه‌شان خواهیم کرد.

  • بابت کناره‌گیری از تیم‌ملی افسوس نمی‌خورید؟

به‌خاطر ملوان و تعهدی که به این تیم داشتم نتوانستم به تیم‌ملی بروم بنابراین هیچ‌گاه افسوس نمی‌خورم. البته این را قبول دارم که شاید اگر مربی دیگری جای من بود این کار را نمی‌کرد و به تیم‌ملی می‌رفت اما من پشیمان نیستم و افسوس نمی‌خورم.

  • رویارویی با پرسپولیس و قطبی برای محمد احمد‌زاده چه حسی دارد؟

قطبی را واقعاً دوست دارم. ما توان بردن پرسپولیس را داریم اما به این نکته فکر کنید که تمام بودجه ملوان به اندازه پیش قرارداد قطبی در این فصل است.

کد خبر 60700

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز