چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۴:۴۸
۰ نفر

کریم اعظمی: چند روز قبل از بازی با ملوان، مجید فرخزادی یکی از اعضای هیأت‌مدیره پرسپولیس در مصاحبه‌ای گفت که داریوش مصطفوی به عنوان مدیرعامل، بیشتر باید در کنار تیم باشد و پاسخ مصطفوی به حرف‌های فرخزادی شروع حاشیه‌ای جدید برای تیم سرخپوش پایتخت بود.

مدیرعامل پرسپولیس در جواب مصاحبه فرخزادی گفت: «من مسئول تمامی امور اجرایی هستم و بهتر است که فرخزادی در مورد حیطه اختیارات خودش صحبت کند.»

برخلاف فصل گذشته این بار خبری از اختلاف اعضای کادرفنی نیست و حالا تمامی شایعات و حاشیه‌ها به وجود اختلاف بین دو عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس مربوط می‌شود. حتی بعضی از روزنامه‌ها خبر از برکناری مصطفوی و مدیرعامل شدن فرخزادی دادند که البته این
 دو عضو هیأت‌مدیره این مسائل را فقط در حد یک شایعه می‌دانند.

گویا قرار است طی روزهای آینده جلسه هیأت‌مدیره پرسپولیس تشکیل شود تا اعضا در مورد شایعاتی که در این چند روز به وجود آمده، صحبت کنند. البته می‌گویند که آخوندی، یکی دیگر از اعضای هیأت‌مدیره از مصطفوی و فرخزادی خواسته که اختلافات را کنار بگذارند، در ضمن او شایعه تغییر در مدیریت باشگاه را هم تکذیب کرده است.

مصطفوی: برای حرف زدن مدرک ندارم

مصطفوی که روز گذشته چند روزنامه خبر از برکناری‌اش دادند، ایجاد این شایعات را به شیطنت بعضی از روزنامه‌ها ربط داده و می‌گوید: «من نمی‌توانم هر روز در مورد این شایعات حرف بزنم. عده‌ای هستند که چنین جو مسمومی را درست کرده‌اند ولی من به این مسائل توجه نمی‌کنم.»

  • آقای مصطفوی، شایعه برکناری شما از پرسپولیس صحت دارد؟

متأسفانه من برای اینکه حرف بزنم و خیلی از مسائل را روشن کنم، مدرک ندارم و به همین دلیل باید سربسته صحبت کنم. بعضی از روزنامه‌ها از من توقعاتی دارند که نمی‌توانم آنها را برآورده کنم. داریوش مصطفوی با این همه سال سابقه حاضر نمی‌شود که تن به خواسته‌های بعضی از روزنامه‌ها بدهد و به همین دلیل آنها چنین شایعاتی را درست می‌کنند تا تیم وارد حاشیه شود.

  • یعنی این خبرها واقعیت ندارد؟

من احترام زیادی برای قشر خبرنگار و مطبوعاتی‌ها قائلم ولی عده کمی از آنها انتظاراتی دارند که من نمی‌توانم آنها را برآورده کنم. متأسفانه این باعث می‌شود که آنها چنین شایعاتی را به وجود بیاورند.

  • شما با فرخزادی اختلافی ندارید؟

خیر، هیچ اختلافی بین ما وجود ندارد.

  • اینکه می‌گویند شما مخالف بودید فرخزادی سخنگوی هیأت‌مدیره باشد، صحت دارد؟

چرا من باید چنین حرفی بزنم؟ باور کنید که این مسائل صحت ندارد.

  • ولی فرخزادی گفته که از این پس شما سخنگو هستید.

این موضوع به تصمیم هیأت‌مدیره مربوط می‌شود و هر تصمیمی که جمع بگیرد، من می‌پذیرم.

  • این شایعه را هم شنیده‌اید که علی‌آبادی قصد برکناری شما را دارد؟

من برای کمک به پرسپولیس کار می‌کنم و هر تصمیمی که علی‌آبادی بگیرد، قبول می‌کنم ولی این را باید بگویم که در پرسپولیس نفر آخر هستم و تمامی کارها را طبق نظر دیگر اعضای هیأت‌مدیره انجام می‌دهم. در باشگاه، تمامی زحمات را آقایان هدایتی، فرخزادی، نژادفلاح و آخوندی می‌کشند و بدون تعارف می‌گویم که من نفر آخر هستم. حالا اگر قرار است برکنار شوم، مشکلی نیست و تابع تصمیم رئیس سازمان هستم.

  • از این موضوع فاصله بگیریم. سفرهای متعدد قطبی به دبی حرف و حدیث‌های زیادی را به وجود آورده است، غیبت‌های او به پرسپولیس ضربه نمی‌زند؟

باور کنید که همه چیز در قرارداد قید شده است و قطبی براساس توافقاتی که با ما داشته رفتار می‌کند. او سفری یک‌روزه به امارات داشت که تمامی این سفرها با هماهنگی باشگاه انجام می‌شود، در ضمن تمرین هم یک روز تعطیل بود و مشکلی به وجود نیامد.

  • قرار نیست حامی مالی تیم را انتخاب کنید؟

در حال بررسی پیشنهادها هستیم و به زودی اسپانسر تیم را هم مشخص می‌کنیم.

  • مثل اینکه بعد از بازی با ملوان از عملکرد داور مسابقه به شدت ناراحت بودید؟

بله، همه دیدند که محسن قهرمانی بی‌جهت برای ملوان پنالتی گرفت و ما دو امتیاز حساس را از دست دادیم.

فرخزادی: از مصطفوی دلخور نیستم

فرخزادی دیگر عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس ابتدا در مورد شایعه اختلافش با مصطفوی می‌گوید: «اول باید بگویم که من به هیچ عنوان مدیرعامل نمی‌شوم و قبلاً هم چنین پستی را قبول نکردم، در ضمن وظایف تمامی اعضا مشخص است. در مورد شایعه اختلاف با مصطفوی هم باید بگویم که هیچ مشکلی با او ندارم ولی مدیرعامل باشگاه در یک مصاحبه حرف‌هایی زده بود که  به این شایعات قوت بخشید.»فرخزادی تأکید می‌کند: «البته من مشکلی با مصطفوی ندارم و از او دلخور هم نیستم. فقط به خاطر علاقه‌ای که به پرسپولیس دارم کار می‌کنم و در این باشگاه فقط یک سکونشین هستم.»

کد خبر 61053

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز