یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۸:۳۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان متوقف شد

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های هفته چهارم لیگ‌برتر، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی مقابل ذوب‌آهن اصفهان با تساوی 2 بر 2 متوقف شد.

در نیمه نخست این بازی ابتدا پرسپولیس بازی را بسیار هجومی آغاز کرد. در دقایق 6 و 7 کریم باقری دو فرصت پیاپی گلزنی را از دست داد، اما در دقیقه 17 خلعتبری با استفاده از اشتباه دروازه‌بان و مدافعان پرسپولیس گل این تیم را به ثمر رساند.

پس از این گل پرسپولیس برای جبران نتیجه به دروازه حریف هجوم آورد و سرانجام در دقیقه 30 با اشتباه عیسی اندوی دروازه‌بان ذوب‌آهن،‌ ابراهیم توره توانست گل تساوی را وارد دروازه ذوب‌آهن کند.

در دقیقه 34 شوت مازیار زارع از فاصله 30 متری به تیر دروازه ذوب‌آهن برخورد کرد و در دقیقه 37 کریم باقری با استفاده از ارسال مجتبی شیری گل دوم تیم پرسپولیس را به ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری پرسپولیس به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم، حملات پرسپولیس ادامه پیدا کرد در دقیقه 67 ضربه ابراهیم توره از کناره دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت اما در دقیقه 77 بازی خلعتبری گل دوم خود و ذوب‌آهن را به ثمر رساند.

در دقیقه 66 بازی داور مارکو دستیار افشین قطبی را به دلیل نداشتن کارت بازی از زمین مسابقه اخراج کرد!

در لحظات پایانی بازی حملات پیاپی پرسپولیس بی‌نتیجه ماند و در حالی که ضدحملات ذوب‌آهنی‌ها ادامه داشت سرانجام این دیدار با تساوی 2 بر 2 پایان یافت.

پس از نتایج امروز تیم برق شیراز با 10 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب‌آهن اصفهان در صدر جدول قرار گرفت و ذوب‌آهن و پرسپولیس با 10 و 8 امتیاز در جایگاه دوم و سوم جدول قرار گرفتند.

جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر در پایان دیدارهای هفته چهارم به شرح زیر است:

1- برق شیراز 10 امتیاز - تفاضل گل 6+
2- ذوب آهن 10 امتیاز - تفاضل گل 3+
3- پرسپولیس تهران 8 امتیاز
-----------------------------
16- ابومسلم مشهد 3 امتیاز
17- صباباتری 2 امتیاز
18- پیام مشهد یک امتیاز

کد خبر 61492

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز