دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۵:۴۷
۰ نفر

ناصر قراگزلو: بازیکنان پرسپولیس نخستین جلسه تمرینی‌شان را صبح یکشنبه (۶ مرداد) در دبی برگزار کردند. تمرین این تیم در باشگاه ایرانیان انجام شد.

بازیکنان پرسپولیس که در آخرین دقایق شنبه شب به دبی رسیده بودند، پس از صرف صبحانه تا ساعت ۱۱ صبح استراحت کردند و پس از آن به‌ تمرینات بدنسازی پرداختند.

 پیروانی: یک گروه باشید

افشین پیروانی پس از استقرار کاروان سرخپوشان در باشگاه ایرانیان، با فراخواندن بازیکنان جهت هماهنگی هرچه بیشتر بین آنها به مسائل ویژه‌ای اشاره کرد.

پیروانی به بازیکنان گفت: «برای هماهنگی و صمیمیت بیشتر، بیش از پیش باید در تمام امور از جمله تمرین، استراحت و حتی خرید به صورت گروهی عمل کنید تا با خلق و خوی یکدیگر آشنا شوید.»

 بازدید کادر‌فنی از امکانات باشگاه ایرانیان

صبح یکشنبه افشین قطبی به همراه افشین پیروانی، احمدرضا عابدزاده و مارکو، از امکانات باشگاه ایرانیان بازدید کردند.

قطبی به همراه مربیان و نماینده باشگاه ایرانیان جهت بازدید از امکانات این مجموعه به کلیه بخش‌هایی که مربوط به استفاده بازیکنان تیم بود، رفت  و امکانات را مورد ارزیابی قرارداد.

کادر‌فنی سرخپوشان از سالن‌های بدنسازی، فوتبال، استخر و سونا و همچنین زمین چمن این باشگاه رفت و ابراز رضایت کردند.

با حضور بازیکنان و کادر‌فنی در باشگاه ایرانیان، مسئولان این باشگاه به سرخپوشان خیرمقدم گفتند.

محمود خوردبین به‌همراه تعدادی از ایرانیان مقیم دبی و مسئولان هموطن در رستوران حضور یافتند و به بازیکنان و کادر فنی خیرمقدم گفته و اعلام کردند جهت رفاه حال کاروان پرسپولیس از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

 جلسه اضطراری قطبی با کادر‌فنی 

اظهارنظر مربی برزیلی پرسپولیس قبل از ترک ایران به مقصد دبی در مورد عابدزاده، برای پرسپولیس مشکلاتی را به‌وجود آورده است.

مارکو، مربی برزیلی سرخپوشان در اظهارنظری عنوان کرده بود: «تمرینات عابدزاده باید نرمال و از فشار تمرینات وی کاسته شود.»

این اظهارنظر مربی برزیلی به مذاق عابدزاده خوش نیامده و به‌شدت او را ناراحت کرده است.

اظهارنظر جنجالی دستیار قطبی منجر به تشکیل جلسه‌ای اضطراری در محل اردوی پرسپولیس در دبی شد.

قطبی که تجربه چندان خوبی از اظهارات دستیاران خود در فصل گذشته ندارد و بارها برسر اظهارنظر دستیاران خود با آنها به اختلاف برخورد کرد، در جلسه با اعضای کادرفنی و سرپرست تیم خطاب به دستیارانش گفت: «در مصاحبه‌هایتان در مورد یکدیگر حرف نزنید و علیه همدیگر  مصاحبه  نکنید.»

قطبی افزود: «سعی کنید کمتر مصاحبه کنید و اگر در مورد مسئله‌ای صحبت می‌کنید بیشتر به موارد فنی تیم بازگردد.»

سرمربی پرسپولیس در گفت‌وگو با دستیارانش که البته حالت هشدار را نداشت، به آنها گفت: «من دستیار اول، دوم و سوم ندارم. در پرسپولیس مربیان تیم، همکاران من محسوب می‌شوند که در کنار یکدیگر یک هدف مشترک داریم و می‌توانیم با کمک هم، پرسپولیس را به موفقیت‌های دیگری برسانیم.»

 خوردبین: به مسائل حاشیه‌ای توجهی نداریم

محمود خوردبین، سرپرست پرسپولیس دوست ندارد در مورد جلسه‌ اضطراری یکشنبه شب کادر فنی این تیم صحبت کند. خوردبین در پاسخ به مسائل رخ‌داده به همشهری می‌گوید: «به مسائل حاشیه‌ای توجهی نداریم، چون هدف ما برگزاری یک اردو برای رسیدن به آمادگی مطلوب قبل از رقابت‌های لیگ است، به همین دلیل به‌حاشیه‌ها توجه نداریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم.» سرپرست سرخپوشان توضیحی در خصوص  جلسه اضطراری قطبی با دستیارانش در مورد اظهارات مربی برزیلی در مورد عابدزاده نداد.

 فرخزادی: مربی جایگاه تعریف شده‌ای دارد

مجید فرخزادی، عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس که معمولاً تعامل خوبی در ارتباط با رسانه‌ها دارد، در مورد اظهارات مارکو درخصوص عابدزاده می‌گوید: «بعید می‌دانم مارکو اظهارنظر منتقدانه‌ای علیه عابدزاده کرده باشد. هنوز صحت و سقم مصاحبه این مربی در مورد عابدزاده برای ما مشخص نیست و بعید می‌دانم او علیه عابدزاده مصاحبه کرده باشد. هرمربی جایگاه خاص و تعریف‌شده‌ای در تیم دارد و آنها باید در حیطه تعریف شده خودشان مصاحبه کنند. مطمئناً تا زمانی که اصل مصاحبه به جهت اظهارات انجام شده مورد تأیید قرار نگیرد نمی‌توانیم در مورد مربی برزیلی اظهارنظر یا تصمیم‌گیری کنیم اما مطمئناً در سریع‌ترین زمان ممکن به موضوع اخیر رسیدگی خواهیم کرد.»

 وی در پایان در رابطه با تمرینات عابدزاده می‌گوید:‌ «دروازه‌بان‌های ما پس از اتمام فصل به استراحت پرداختند و در بازگشت به تمرینات به مشکل برخورد کردند که این موضوع با توجه به دوری آنها از تمرینات تا حدودی طبیعی است. این درحالی است که عابدزاده در آمادگی بدنی عالی به سرمی‌برد و مطمئناً نوع تمرینات او به جهت دور بودن مقطعی دروازه‌بان‌های پرسپولیس از تمرینات برای آنها تا حدودی سنگین است.»

کد خبر 59246

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز