همشهری آنلاین: یک سال بعد از درگذشت آیت‌الله مشکینی ویرایش ترجمه صحیفه سجادیه و تفسیر قرآن آن مرحوم برای نخستین بار از زیر چاپ خارج و هفته آینده در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عرضه خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی دهقان، نماینده انتشارات الهادی در نمایشگاه شانزدهم قرآن کریم ضمن اعلام این خبر به خبرگزاری قرآن گفت: جلد نخست تفسیر قرآن آیت‌الله مشکینی با ویرایش حسین استادولی اواسط ماه مبارک رمضان توسط انتشارات الهادی در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عرضه می‌شود.

او ادامه داد: مؤسسه الهادی علاوه بر این تفسیر، ترجمه قرآن آیت‌الله مشکینی را با قیمت پایین و به صورت هدیه در اختیار بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن قرار می‌دهد.

این ناشر باتوجه به وضعیت حوزه نشر مکتوب در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بیان کرد: این دوره شرایط کیفی برگزاری نمایشگاه قرآن نسبت به سال گذشته افزایش زیادی داشته و از نظم خوبی برخوردار و جایگزینی کارت کتاب به‌جای بن برای بازدیدکنندگان و ناشران مفیدتر بوده است.

دهقان در پایان از ارائه 100 عنوان کتاب توسط انتشارات الهادی از جمله ترجمه مقابل، زیر، رحلی و نصایح آیت‌الله مشکینی در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.
آیت‌الله مشکینی که ریاست مجلس خبرگان رهبری را بر عهده داشت، سال گذاشه در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 63126

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز