همشهری آنلاین: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن ‌کریم فردا جمعه 8 شهریور با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلای امام خمینی(ره) تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم آغاز به کار نمایشگاه قرآن که ساعت 20 فردا خواهد بود، محمدحسین صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و آیت الله یزدی سخنرانی می‌کنند.

نمایشگاه امسال از 27 شعبان تا 26 رمضان از ساعت 15 تا 24 پذیرای علاقه‌مندان است.

یکی از بخش‌های این نمایشگاه حوزه‌های علمیه است که شامل ارائه رساله‌های دکتری و کارشناسی ارشد، برگزاری 10 نشست علمی با حضور اساتید حوزه‌های علمیه خواهد بود.

برای بخش دانشگاهی نیز دفاعیه 5 رساله دکتری و کارشناسی ارشد، ارائه و انتخاب پایان‌نامه‌های برتر، نشریات قرآنی دانشگاه‌ها و انتخاب برترین‌های آن‌ها، برگزاری 14 نشست تخصصی قرآن کریم با حضور اساتید دانشگاهی، نوآوری‌های قرآنی در دانشگاه‌ها از فعالیت‌های عرصه دانشگاهی پیش بینی شده است.

بخش الکترونیک نیز در نمایشگاه امسال حضور جدی تری خواهد داشت، نرم افزارهای قرآنی داوری، برترین‌های آن‌ها شناسایی و برای خرید و اهدا به مؤسسات قرآنی اقدام می‌شود.

بر اساس اعلام قبلی، پخش زنده شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم  بر روی اینترنت به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی نیز از برنامه‌های امسال خواهد بود

کد خبر 61852

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز