همشهری‌آنلاین: رییس جمهور با تأکید بر این که ایرانیان همه توطئه‌های دشمنان را در هم کوبیده‌اند، گفت: "دولت نهم، دولت کار و تلاش، اقدام، دفاع از استقلال و عزت ملت ایران است."

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی‌نژاد چهارشنبه شب در مراسم افطاری جمعی از کارکنان و مدیران نهاد ریاست جمهوری، با قدردانی از زحمات و تلاش‌های همه خادمان و کارکنان در دستگاه‌های اجرایی در همراهی و همدلی با دولت نهم تصریح کرد در این زمینه نهاد ریاست جمهوری جایگاه ویژه‌ای در دستگاه‌های اجرایی دارد؛ چرا که بار اجرایی این مجموعه، به سراسر کشور ارسال می‌شود."

رییس جمهور افزود: "البته مجموعه عظیم خادمان و همکاران ما در دستگاه‌های مختلف اجرایی با تلاش شبانه روزی و با دلسوزی و تعهد، به کار و فعالیت مشغول هستند."
وی گفت: "همدلی، شور، انگیزه، داشتن همت‌های بلند، حرکت پر شتاب و خدمت به آرمان‌ها، ما را به برنامه‌ها و اهداف توسعه و پیشرفت کشور نزدیک‌تر می‌کند."

رییس جمهوری در ادامه به تجربیات دوران سی ساله انقلاب اسلامی ایران و تحریم‌ها و تهدیدها‌های دشمنان و قدرت‌های بزرگ برای ایجاد مانع در رسیدن به قله‌های پیشرفت اشاره کرد و یادآور شد ملت ایران با وجود نیروهای مومن و انقلابی و با همدلی و همبستگی خود، همه توطئه‌های دشمنان ملت و انقلاب را در هم کوبیده‌اند.

دکتر احمدی نژاد تصریح کرد ملت برومند ایران بویژه جوانان در حال سازندگی و پیشرفت کشور بر پایه عدالت هستند و به همین دلیل با حرکت شتابان و رو به جلوی خود در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند.

وی افزود: "دشمنان این ملت دیگر کاری نمی‌توانند بکنند.حتی با تجهیزات و امکانات فراوانی که دارند نمی‌توانند در برابر این ملت مقاومت کنند. چراکه ملت ایران و جوانان کمر آنان را شکسته و آنها را به خاک ذلت نشانده اند."

رییس جمهور تاکید کرد ملتی که 30 سال در سخت ترین تحریم‌ها، تهدیدها و فشارها ایستادگی کرده و برای حفظ استقلال، عزت و آرمان و پیشرفت خود تلاش کرده است، دیگر بیدی نیست که با این بادها بلرزد.

دکتر احمدی نژاد با بیان این که ملت ایران در اوج عزت در منطقه و جهان قرار دارد، گفت: "قدرت‌های بزرگ باید دست از سر ملت ایران بردارند؛ هر چند برخی از این قدرت‌ها به عمق اقتدار ملت ایران پی برده‌اند، اما این قدرت‌ها باید از آزار و اذیت سایر ملتها نیز دست بردارند، کارهای گذشته خود را جبران کنند و در کنار سایر ملتها و در کمال صلح و برادری زندگی کنند."

رئیس‌جمهوری در ادامه با اشاره به تغییر و تحول شتابان در دنیا اظهار امیدواری کرد این تحولات به نفع خداپرستی، اسلام ناب و عدالت برای ملت ایران و همه بشریت رقم بخورد.
دکتر احمدی‌نژاد همچنین با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به همه ملت ایران از خداوند متعال خواستار توفیق بهره‌مندی کامل همه مسلمانان از این ماه مبارک شد.

معاون اول رئیس‌جمهوری نیز در ابتدای این مراسم با تقدیر از تلاش‌های کارکنان و کارمندان دولت بویژه همکاران خود در نهاد ریاست جمهوری، دولت نهم را دولتی مردمی، عدالت‌خواه و خدمتگزار انقلاب دانست.

دکتر "پرویز داودی" گفت: فضایی که دولت خدمتگزار و مردمی در کشور ایجاد کرد، بازسازی ارزش‌های انقلاب و گفتمان امام بوده که در این زمینه موفق بوده است

کد خبر 62487

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز