مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۳:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مشکل صف‌های طولانی وسایل نقلیه‌ای که به منظور سوختگیری در مسیر جایگاه‌های بنزین صف بسته اند به مشکلات ترافیک تهران اضافه شده است.

به گزارش مهر، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این مطلب در چهارمین جلسه ستاد مهر رمضان اظهار کرد: طول صف مقابل جایگاه‌های بنزین علاوه بر این که موجب اتلاف وقت رانندگان می‌شود با کاهش سطح سرویس معابر باعث افزایش تراکم ترافیک در معابر شهری شده است.

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی افزود: تجمع خودروها و اشغال یک خط عبوری در معابر منتهی به جایگاه بنزین موجب ایجاد ترافیک کاذب و سنگین می‌شود که حل این مشکل در آستانه ماه مبارک رمضان و بازگشایی مدارس نیاز به تدبیر جدی دارد.

معاون شهرداری تهران با اشاره به استمرار مشکلات ایستگاه های سوخت CNG برای اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها، تصریح کرد: در صورت اختصاص ساعات مشخصی از روز برای سوخت گیری  اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها ، مشکل سوخت CNG وسایل حمل و نقل عمومی که وظیفه اصلی‌شان خدمت رسانی به مردم است، تا حدود زیادی حل می شود.

تشکری هاشمی با تاکید بر ضرورت ایجاد جایگاه‌های استاندارد در نقاط حاشیه‌ای و حومه‌ای تهران با استفاده از ظرفیت‌های این شهر اضافه کرد: صرف یک ساعت وقت از سوی رانندگان تاکسی برای دریافت سوخت CNG در حالی که با سوخت دریافتی تنها دو ساعت می‌توانند فعالیت کنند، منطقی به نظر نمی‌رسد.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت "مدیریت زمان" و ضرورت توجه به این عنصر معنوی که از بسیاری از عناصر مادی ارزش بیشتری دارد، گفت: صف‌های طولانی در مقابل جایگاه‌های بنزین و صفوف مشابه اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها در مقابل ایستگاه‌های سوخت CNG نمونه‌ای از بی‌توجهی به " زمان " به عنوان ارزشمندترین دارایی شهروندان است.

در این جلسه نماینده شرکت ملی گاز نیز با اذعان به مشکلات موجود بر سر راه سوخت رسانی CNG به اتوبوسرانی و تاکسیرانی، خاطرنشان کرد: قول می‌دهیم تا اول شهریور مشکل سوخت گیری اتوبوس‌ها را حل کنیم.

کد خبر 60566

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز