در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی معطوف به اهداف شهرداری تهران، هر شهروند به‌طور میانگین سالانه ۵۰۰ بار پیام‌های آموزشی شهرداری تهران را مشاهده خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ما، مدیرکل آموزش‌های شهروندی و مشارکت اجتماعی شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: رویکرد ما در اجرای این طرح این است که از حداکثر ظرفیت درون سازمانی بهره‌بگیریم.

محمدرضا ناری ابیانه افزود: استفاده از قبوض مختلف شهرداری و استفاده از سامانه‌های ۱۸۸۸ و ۱۳۷ که پیام شهروندی را به مردم منتقل می‌کنند بخشی از این طرح است.

وی با اعلام اینکه سالانه یک میلیارد بلیت اتوبوس از سوی شهرداری تهران منتشر می‌شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر این، حدود ۵۰۰ میلیون بلیت مترو، روزانه در حدود ۴۰۰ هزار بارنامه پیک بادپا، روزانه ۳۰۰ هزار کیسه در میادین میوه و تره‌بار و بلیت‌های استفاده از اماکن ورزشی شهرداری فضاهایی است که می‌توان به‌عنوان بستر پیام‌ها از آنها بهره‌جست.

وی در مورد به‌کار‌گیری ظرفیت رادیو شهر برای ارائه مفاهیم شهروندی اظهار داشت: در این راستا رابطه خوبی با استودیو صدای شهر برقرار کرده‌ایم و همچنین در کنار آن نیز با شبکه ۵ سیما نیز به توافق رسیده‌ایم تا برنامه‌های ترکیبی خوبی را تهیه و پخش کنیم.

کد خبر 55938

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز