مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۰۶:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل آموزش و مشارکت‌های شهروندی شهرداری تهران از تشکیل کانون‌های اندیشه شهر تهران با هدف استفاده از ظرفیت‌های تخصصی شهروندان بالای 40 سال و استفاده از پیشنهادات آنها در مسائل شهری و اجتماعی خبرداد.

به گزارش سما، دکتر محمدرضا ناری ابیانه مدیرکل آموزش و مشارکت‌های شهروندی شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: یکی از مهم‌ترین رده‌های سنی که مشارکت اجتماعی آنها از اهمیت زیادی برخوردار است شهروندان بالای 40 سال هستند که می‌توانند پیشنهادهای مؤثری را در زمینه‌های شهری و اجتماعی ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه برای برنامه‌ریزی در زمینه‌های مختلف شهرداری مشارکت فکری شهروندان لازم است، افزود: این افراد به دلیل داشتن تعلقات محله‌ای راهکارهای مناسبی را در مسائل اجتماعی محله خود پیشنهاد می‌دهند که می‌تواند بسیار کارساز باشد.

ناری ابیانه در بیان ویژگی‌های این کانون گفت: کانون‌های اندیشه شهر با محوریت نظام پیشنهادها از سوی شهروندان بالای 40 سال تشکیل می‌شود و از ظرفیت‌های تخصصی افراد با توجه به گرایش‌های آنها استفاده خواهد شد.

مدیرکل آموزش و مشارکت‌های شهروندی شهرداری تهران در ادامه افزود: این افراد به عنوان گروه‌های مرجع در قالب کمیته‌های مختلف و فعال تقسیم شده و به ارائه پیشنهادها در زمینه‌های شهری می‌پردازند.

وی با اشاره به ضرورت کارآمد بودن این افراد تصریح کرد: شهروندان بالای 40 سال در کانون‌های اندیشه شهر تهران به عنوان افرادی که دارای شناخت کافی و تجربه لازم در رابطه با مسائل محله خود هستند برای برنامه‌ریزی‌های شهری به شهرداری مشورت می‌دهند.

کد خبر 20453

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز