دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۳:۳۹
۰ نفر

همهشری آنلاین: مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، چهارمین سری از کتابچه‌های آموزش شهروندی را در قالب داستان و رمان‌های کوتاه منشر می‌کند

مهدی طباطبایی، مدیر مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: پس از انتشار و توزیع کتابچه‌های آشنایی با مفاخر ایران زمین، آموزش‌های شهروندی و کتابچه‌های مناسبتی، از ابتدای سال جاری چهارمین سری از این کتاب‌ها با عنوان آموزش حقوق شهروندی در قالب داستان و به شکل رمان های کوتاه منتشر و توزیع می شود.

وی افزود: اولین موضوع این کتابچه‌ها با عنوان "موجر و مستاجرکدامیک پیروزند؟" با تصاویر مناسب و مرتبط در تیراژ 50 هزار جلد منتشر که توزیع آن نیز از دیروز آغازشده است.

طباطبایی در مورد مراکز توزیع این کتابچه‌ها اظهار کرد: سعی شده که این سری از کتاب‌ها  با توجه به موضوعی که دارند در مراکز مشاوره، دادگاه‌های خانواده، شوراهای حل اختلاف، دانشکده‌های حقوق و فرهنگسراها و خانه های فرهنگ شهر تهران و مترو و اتوبوس به صورت محدود توزیع شود تا مراجعه کنندگان به آسانی به آنها دسترسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه چاپ این کتاب‌ها ادامه خواهد داشت افزود: از سری کتابچه‌های آشنایی با مفاخر ایران زمین نیز آشنایی با امیرکبیر در تیراژ 50 هزار جلد به زودی منتشر و توزیع خواهد شد.

کد خبر 19057

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز