کاهش پیام‌های شهروندی محله‌های امانیه و حسن‌آباد زرگنده در سامانه ۱۳۷ نسبت به سال گذشته نشان از رضایتمندی ساکنان ناحیه ۲ از عملکرد شهرداری این ناحیه دارد.

همایون نورچه ای

 همشهری آنلاین- زهرا کریمی: کاهش پیام‌های شهروندی محله‌های امانیه و حسن‌آباد زرگنده در سامانه ۱۳۷ نسبت به سال گذشته نشان از رضایتمندی ساکنان ناحیه ۲ از عملکرد شهرداری این ناحیه دارد. به دلیل همین رضایت و کاهش پیام‌های شهروندی این محله‌ها با «همایون نورچه ای» شهردار ناحیه ۲ منطقه ۳ درباره اقدامات انجام شده در ناحیه‌اش گفت‌وگو کردیم.

 از فعالیت‌هایی که در ناحیه ۲ سبب افزایش رضایت شهروندان شده است بگویید.

سعی و تلاش من و همه همکارانم در ناحیه جلب رضایت شهروندان و ایجاد رفاه شهرنشینی است. بنابراین برای رضایت صد در صدی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. ۲ محله امانیه و حسن‌آباد زرگنده ویژگی‌های خاصی دارند. محله حسن‌آباد زرگنده یکی از محله‌هایی است که بافت فشرده مسکونی و فرسوده دارد. امسال از ابتدای سال تاکنون حدود ۱۵ هزارمترمربع لکه‌گیری در ۳۰۰ نشانی انجام داده‌ایم که قریب به ۱۳ هزار و ۵۰۰‌مترمربع آن در محله زرگنده و بقیه هم در محله امانیه اجرا شده است. در معابری مثل خیابان عمرانی که حدود ۸ سال آسفالت نشده بود با توجه به نیاز شهروندان طی ۴ ماه اخیر به طول ۶۵۵‌متر روکش آسفالت، انجام و دسترسی شهروندان و تردد آنها به شکل حائز اهمیتی اصلاح شد.

  از اجرای طرح توسعه مسیر دوچرخه‌سواری در خیابان ولی‌عصر(عج) چه خبر؟
 اولویت امسال ما در شهرداری ناحیه ۲ فراهم کردن بستر مسیر دوچرخه‌سواری است. مسیری به طول ۴ هزار و ۳۰۰ متر از خیابان ولی‌عصر(عج) در محله امانیه واقع شده که با بهسازی این خیابان برای مسیر دوچرخه کار اساسی صورت گرفت و در کنار این طرح تعویض کفپوش‌های پیاده‌رو، همسطح‌سازی خیابان‌ها با پیاده‌رو، حذف پله و نصب رمپ، نوسازی پل‌های عرضی و ساماندهی معابر برای‌ تردد توانیابان و سالمندان نیز اجرا شد.

  برای درختکاری این خیابان چه برنامه هایی دارید؟
کار مهم دیگر در خیابان ولی‌عصر(عج) کاشت نهال و درخت با همکاری سازمان پارک‌ها و ایجاد دور باغچه‌ای و استفاده از جدول‌های مخصوص است. امیدواریم در این ناحیه از منطقه ۳ با تقویت زیرساخت‌ها رضایت شهروندان را جلب کرده باشیم و همچنان بتوانیم در زیباسازی نمای بصری شهر، ایجاد امکانات رفاهی و رفع دغدغه شهروندان ساکن در بافت فرسوده همسو با هدف تحقق شعار «تهران، شهری برای همه» قدم برداریم.

کد خبر 549803

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha