کمیسیون ماده پنج شهر تهران به دانشگاه صنعتی شریف فرصت داد تا طرح یکپارچه ساماندهی این دانشگاه را حداکثر تا شهریور سال ۹۹ ارائه کند.

دانشگاه صنعتي شريف

به گزارش همشهری آنلاین، جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران به ریاست پیروز حناچی شهردار تهران و با حضور محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری و علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

علی اشراقی در این باره گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت اصول پیشگیری، جلسه کمیسیون ماده پنج به صورت غیرحضوری و با استفاده از ویدئو کنفرانس برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه تقاضای دانشگاه صنعتی شریف مبنی بر طرح امکان‌سنجی پروژه تجاری و پارکینگ دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اشراقی گفت: پس از توضیحات فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف، مشاور تهیه‌کننده طرح و شهردار منطقه ۲ تهران، اعضای کمیسیون ماده پنج در این باره به بحث و بررسی پرداختند و در نهایت مقرر شد دانشگاه شریف طرح یکپارچه ساماندهی این دانشگاه را حداکثر تا شهریور سال آینده ارائه کند.

رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج ادامه داد: هم‌چنین تأکید شد ساخت‌وسازهای درون محوطه دانشگاه پس از اخذ پروانه ساختمانی صورت گرفته و با توجه به گود ایجاد شده در محدوده طرح، با رعایت اصول فنی و پس از ارائه مطالعات ترافیکی تا تراز کف پیاده‌رو، ایمن‌سازی انجام شود.

اشراقی بیان کرد: در این جلسه پس از توضیحات شهردار منطقه ۶ با احداث هتلی یازده طبقه در محدوده میدان فردوسی نیز موافقت شد.

وی افزود: هم‌چنین با طرح ساماندهی و ارتقاء کیفی میدان اختیاریه واقع در منطقه سه، پس از توضیحات شهردار این منطقه و مشاور طرح، موافقت شد.

کد خبر 491314
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • CA ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
    0 0
    شاید بتوان گفت شهرداری تهران از معدود ارگانهایی است که با برنامه مشخص و آینده نگی پیش می رود. برنامه ایی که باید تا ۲۰ سال آینده هم در آن مشخص باشد.