یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۰
۰ نفر

گروه ورزشی - ناصر قراگزلو: رجب‌زاده: هیچ بازیکنی، سرمربی تونسی را دوست نداشت.

سرمربی تونسی الامارات شنبه گذشته با تصمیم مدیر باشگاه اماراتی رسماً از سمت سرمربیگری این تیم کنار گذاشته شد.

مهدی رجب‌زاده، بازیکن الامارات با تأیید این مطلب در مصاحبه با همشهری گفت: «مدیر باشگاه در آستانه بازی با حتا، سرمربی تونسی تیم را از کار برکنار کرد.»

 هافبک ایرانی الامارات به دلایل برکناری مربی این تیم اشاره و از اقدام مدیرعامل باشگاه دفاع می‌کند: «فکر می‌کنم مدیر تیم بهترین تصمیم ممکن را گرفت، چراکه سرمربی تونسی‌ با هیچ بازیکنی رابطه خوبی نداشت. او دائماً به شرایط بازیکنان معترض بود و به اشکال مختلف برای بازیکنان و مجموعه باشگاه مشکل‌تراشی می‌کرد. هیچکدام از بازیکنان با سرمربی رابطه خوبی نداشت و به هیچ‌وجه رابطه عاطفی که باید بین سرمربی و بازیکنان یک تیم وجود داشته باشد، در الامارات دیده نمی‌شد.»

رجب‌زاده از رابطه سرمربی تونسی با 3 بازیکن ایرانی تیم می‌گوید: «رابطه بدی با ما نداشت اما من، رضا عنایتی و رسول خطیبی هم مانند سایر بازیکنان از او خوش‌مان نمی‌آمد.»
او همچنین درباره کیفیت فنی سرمربی کنار گذاشته شده تصریح می‌کند: «در برخی از باشگاه‌ها هم چنین مربیانی وجود دارند اما حداقل کار آنها از کیفیت فنی بالایی برخوردار است. فاکتوری که مدیران آن باشگاه‌ها را به حفظ سرمربی راغب می‌کند اما سرمربی تیم ما نه اخلاق خوبی داشت، نه کیفیت و دانش فنی که بتواند آن را به بازیکنان انتقال دهد.»

رجب‌زاده از حضور سرمربی جدید الامارات استقبال می‌کند: «دو جلسه با «کاپیتان عید» سرمربی جدیدمان تمرین کردیم. او با بازیکنان رابطه بسیار خوبی برقرار کرد و شناخت بسیار خوبی از تک‌تک بازیکنان دارد که مطمئناً در بازی‌های حساس باقیمانده به کمک او و الامارات خواهد آمد. تمام بازیکنان تیم در اولین تمرین تحت هدایت «کاپیتان عید» خوشحال بودند.

هرچند این تغییر باید زودتر در تیم ما به وجود می‌آمد. به هرحال تغییر سرمربی شوک خوبی به تیم ما بود. بازیکنان ما از حرف‌های سرمربی جدید برداشت خوبی داشته و از ایده‌های فنی‌اش استقبال کردند که این موضوع ما را به نتیجه‌گیری در بازی‌های آینده خوشبین کرده است.» هافبک گلزن الامارات از دیدار آینده تیمش به عنوان یک دیدار حساس یاد می‌کند: «اگر بازی با «حتا» را ببازیم قطعاً به دسته پایین‌تر سقوط خواهیم کرد اما اگر در این بازی پیروز شویم، در لیگ امارات ماندنی خواهیم شد. با پیروزی مقابل حتا، بالای سر این تیم و الوحده قرار خواهیم گرفت.»

رجب‌زاده می‌افزاید: «الوحده 4 بازی سخت در پیش دارد. بازی با الجزیره، العین، الاهلی که تقریباً در جمع تیم‌های مدعی قرار دارند. این در حالی است که بازی‌های ما نسبت به حتا و الوحده چندان سخت نیست. تیم ما چند بازی خانگی را با حریفان برگزار خواهد کرد و این امر به اضافه حضور سرمربی جدید عاملی است که ما را به نتیجه‌گیری و باقی ماندن در لیگ امارات بیش از پیش امیدوار کرده است.»  رجب‌زاده به دلیل وجود برخی از مشکلات، خبر از حضور احتمالی در ایران و بازی در لیگ‌برتر می‌دهد: «البته هنوز تصمیمم قطعی نیست ولی این احتمال وجود دارد که در پایان فصل لیگ، به فوتبال ایران بازگردم.»

هافبک ایرانی الامارات از تیم خاصی برای حضور در فوتبال ایران نام‌ نمی‌برد: «همه چیز به پیشنهاد تیم‌ها بستگی دارد اما اگر شرایط فراهم شود، دوست دارم مجدداً در تیم ذوب‌آهن بازی کنم، چون به هرحال خاطرات خوبی از حضور در این تیم دارم، البته باز هم تأکید می‌کنم حضور من در تیم ذوب‌آهن و فوتبال ایران به شرایط خاصی بستگی دارد.»

کد خبر 48670

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز