«شرایط اقتصادی خوب نیست و بیشتر مردم نمی توانند از ورزشگاه خصوصی استفاده کنند.درحالی‌که بخشی از امکانات و وسایل ورزشی دربوستان‌های منطقه خراب و غیر قابل استفاده است.از مسئولان انتظار داریم حداقل به وضع آنها که با مالیات‌های همین شهروندان در منطقه قرارداده شده رسیدگی کنند تا همه مردم بتوانند ورزش کنند.» این‌ها بخشی از گلایه شهروندان منطقه 21 است...

وسایل ورزشی فرسوده

همشهری آنلاین-مهدی اسماعیل‌پور:افزایش هزینه ورزشگاه‌های خصوصی و شرایط نامناسب اقتصادی خیلی از شهروندان را به سمت استفاده از وسایل ورزشی در بوستان‌ها و زمین چمن‌های مصنوعی سوق داده است، اما بخشی از این وسایل ورزشی خراب شده و قابل استفاده نیست و در برخی موارد باعث آسیب رساندن به شهروندان ورزشکار می‌شود. به هرحال با توجه به قرار گرفتن این ست‌های ورزشی و زمین چمن های مصنوعی در محیطی روباز و استفاده زیاد شهروندان از آن‌ها، به رسیدگی بیشتری نیاز دارد. «حمید اسلامی» ساکن محله وردآورد در این باره می گوید:« اهالی این منطقه حق دارند از امکانات ورزشی رایگان استفاده کنند، اما همین امکانات که از عوارض ومالیات شهروندان خریداری و در بوستان ها نصب شده به دلیل بی توجهی مسئولان قابل استفاده نیست و به حال خود رها شده است.»

«محمد شمس آبادی» درخصوص وسایل ورزشی  معیوب در بوستان‌های منطقه به خبرنگار همشهری محله می‌گوید: «تعدادی از ست‌های ورزشی معیوب قابلیت تعمیر شدن دارند که این کار در دست اقدام است. اما بخشی از این وسایل ورزشی قابل تعمیر نیست و باید تعویض شوند. در همین زمینه با سازمان ورزش شهرداری تهران مکاتبه کرده‌ایم تا وسایل ورزشی سالم جایگزین  شوند. پیش بینی ما این است که تا پایان سال مشکل خرابی و فرسودگی وسایل ورزشی منطقه برطرف شود. همچنین در بوستان نرگس ست‌های ورزشی جدیدی نصب شده است که جانبازان و معلولان هم می توانند از آنها استفاده کنند. »

۱۷ زمین چمن مصنوعی در منطقه ۲۱ وجود دارد که تعدادی از آنها از جمله زمین چمن مصنوعی محله وردآورد تخریب شده و باید بازسازی شوند. مدیر اداره ورزش شهرداری منطقه ۲۱ در این باره می گوید: «تاکنون بخشی از این زمین‌های چمن مصنوعی، بازسازی وچمن های آن تعویض شده‌اند، اما هنوز  نوسازی چند زمین چمن مصنوعی از جمله وردآورد، چیتگر و یاس باقی مانده که بازسازی آنها هم در برنامه قرار دارد. با توجه به اینکه چسب مورد استفاده در این زمین ها در فصل بارندگی و سرما قابل استفاده نیست مجبوریم برای انجام این کار صبر کنیم تا هوا کمی گرمتر شود. »

کد خبر 482719

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha