همه ما در قبال محله و شهری که در آن زندگی می‌کنیم، مسئولیم.

پاسخ مسيول

همشهری آنلاین_ابوذر چهل امیرانی: در کنار اینکه هرکدام از ما باید در نگهداری از تجهیزات شهری وآباد نگهداشتن محله خود تلاش کنیم، لازم است در زمان مشاهده مشکل یا نقصی در اطراف خود، آن را به مسئولان ذی‌ربط اطلاع دهیم تا نسبت به حل آنها اقدام کنند. در این صورت شهروند مسئولی خواهیم بود و به تبع آن مسئولان نیز پاسخگو خواهند شد.

راه‌های زیادی برای اعلام مشکلات و نیازهای شهری وجود دارد که یکی از آنها اعلام نواقص به سامانه ۱۳۷ است. در کنار این سامانه شما می‌توانید با شماره ۲۳۰۲۳۴۸۳ هم تماس بگیرید و خبرنگاران همشهری محله را در جریان این مشکلات قرار دهید تا به مسئولان اعلام کنیم و پاسخ آنها را بشنویم.  

  • درخواست اهالی /زمین چمن مصنوعی بسازید

یکی از تفریح‌های مهم ما جوانان بازی فوتبال است. به همین دلیل نیازمند زمین‌هایی هستیم تا بتوانیم با آسودگی خاطر در آنها تفریح و بازی کنیم. با این وجود برخی از محله‌ها زمین چمن مصنوعی ندارند و نوجوانان و جوانان مجبورند در زمین‌های خاکی یا خیابان‌های پررفت وآمد فوتبال کنند. این کار ضمن اینکه خطراتی برای بچه‌ها دارد، سبب ایجاد خسارت به خودروهای عبوری و صدمه دیدن عابران می‌شود. از مسئولان شهرداری می‌خواهیم اقدامی برای ساخت زمین‌های چمن مصنوعی در محله‌ها انجام داده و درصورت امکان آنها را رایگان دراختیار جوان‌ها قرار دهند.  
بهروز نقوی، ساکن محله ابوذر غربی
 

  • پاسخ مسئول /فقط یک محله زمین چمن ندارد
درخواست از شما، پیگیری از ما، پاسخ از مسئولان
داود لطفی / شهردار منطقه ۱۷


منطقه۱۷ با کمبود زمین مواجه و ساخت زمین چمن مصنوعی در این منطقه به سختی امکان‌پذیر است. در صورتی که زمین دراختیار شهرداری قرار گیرد، توسعه فضای سبز محله‌ای از جمله ساخت زمین چمن مصنوعی انجام خواهد شد. با این وجود، توسعه محیط‌های ورزشی مورد توجه ویژه مدیریت شهری تهران در این دوره است و طی ۴ سال اخیر، مدیریت شهری منطقه۱۷ توانسته ۷هزارمترمربع از چمن مصنوعی زمین‌ها را مرمت و تعویض کند. اکنون ۲ زمین چمن مصنوعی هم راه‌اندازی شده و در محله‌های چهارده‌گانه منطقه، تعداد زمین‌ها به ۱۳قطعه رسیده و تنها یک محله زمین چمن مصنوعی ندارد.  

کد خبر 603330

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha