همه ما در زندگی گرفتار عادت‌های بدی هستیم که کم یا زیاد روی کیفیت زندگی ما تأثیر می‌گذارند. بسیاری هم هستند که همیشه به دنبال خلاص شدن از این عادت‌ها هستند و روش‌های گوناگون را برای بالا بردن کیفیت زندگی خود امتحان می‌کنند.

رهایی از عادت‌های بد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از the-trainingmanual، اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهید تغییر کنید و زندگی بهتری داشته باشید، در مورد ترک این عادات زودتر از بقیه به فکر باشید، چون می‌توانند جنبه‌های بیشتری از زندگی شما را تحت تأثیر قرار دهند و با ترک آنها از بسیاری از احساسات منفی‌ای که در مورد خود و زندگی‌تان دارید سریع‌تر رها می‌شوید. 

۱- در مورد اینکه بقیه راجع به شما چه فکری می‌کنند نگرانید

از اسارت در بند نظرات دیگران بودن دربیایید و اجازه ندهید حرف‌ها و قضاوت آنها روی زندگی شما تأثیر بگذارد. زندگی‌تان را بر اساس شرایط خودتان از نو بسازید.

۲- به امید آخر هفته زندگی می‌کنید

روی اهداف خود کار کنید تا بتوانید زندگی‌ای برای خود بسازید که دیگر به فکر تعطیلات نباشید و انتظار آن را نکشید. در حقیقت طوری زندگی کنید که لذت آن معادل لذت تعطیلات و استراحت باشد.

۳- هر ماه همه حقوق خود را خرج می‌کنید

دقت کنید که هر ریال پول شما کجا می‌رود و نظم و انضباط بیشتری در دنبال کردن اهداف مالی خود داشته باشید.

۴- از سلامتی خود غافل شده‌اید

ثروت بدون سلامتی هیچ است. عادات غذایی سالمی برای خود ترتیب دهید و حداقل سه بار در هفته ورزش کنید.
 

کد خبر 482190

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
    0 0
    با تشکر ازمحتوای مقالات جالبتان اگر بتوان راهنمایی هاوانواع روش های نظم ومراقبه فردی به انواع روش نظم متناسب به حال فرد ارائه شود عالیه مثلا یکی از علتهای اهمال کاری افسردگی شدید ویاخفیف به همان شدت وضعف افسردگی مرتبط است .دیگر در خصوص اهمال کاری وبی نظمی فردی...مثلا در نگهداری وچینش مدارک وسایر..ابزاروویایل شخصی یکیش ریخت وپاش های خود بی نظمی است که ازانرژی فرد کاسته وموجب خستگی میشود راهنمای گام به گام میطلبد که با توجه به اولویت بندی های مدارک شخصی حمل ونگهداری آ ن.. دیگرضعف وبیماری هایی است که مانندستون فقرات وخستگی ازطرف شانه ها به دوطرف کمرمربوط میشه درعین این مشکلات راههایی ساده لابدوجود داردکه بطورگام بهگام پیش رفت .دیگرورزش مناسب و..