شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱
۰ نفر

علیرضا فغانی شایعات مربوط به مهاجرتش به استرالیا را تأیید کرد و گفت بازی استقلال و فولاد آخرین قضاوتش در داخل کشور بوده است.

فغاني

به این ترتیب یکی از ممتازترین چهره‌های حال حاضر فوتبال ایران از لیگ برتر جدا خواهد شد. فغانی جزو معدود داورانی بود که حضورش در یک مسابقه، مستقل از نام و آوازه دو تیم جذابیت خبری و رسانه‌ای داشت. با وجود این حالا فغانی هم می‌رود تا لیگ کشورمان کم‌ستاره‌تر از هر زمان دیگری شود. از نظر کشش و جذابیت، لیگ نوزدهم نسبت به همین دوره قبل کاستی‌های پرشماری دارد که فغانی آخرین آنهاست. پارسال عادل فردوسی‌پور و مزدک میرزایی تاپ‌ترین گزارشگران تلویزیونی مسابقات بودند که امسال از آنها خبری نیست.

پارسال همچنین علی دایی و علی کریمی هم در قامت ۲ مربی بسیار مشهور و محبوب مشغول کار بودند که امسال هر کدام به دلایلی خانه‌نشین شده‌اند. سال گذشته تصاویر آشتی دایی و کریمی در حاشیه بازی سایپا و سپیدرود بسیاری را به وجد آورد، اما کمتر کسی تصور می‌کرد بعد از این آشتی سخت به‌دست آمده، انزوای ۲ اسطوره پرسپولیس باعث دوری آنها از هم و البته از فوتبال شود.

موضوع بر سر کیفیت افراد نیست. بین کسانی که نام‌شان را بردیم، مثلا عادل فردوسی‌پور و فغانی کیفیت ممتاز و ثابت‌شده‌ای داشتند، اما در مورد توانایی‌های فنی دایی و کریمی در دنیای مربیگری، کم‌وبیش تردیدهایی وجود داشت. با همه این فراز و نشیب‌ها اما تمام این آدم‌ها به سفره لیگ برتر رنگ و لعاب می‌دادند و بدون تردید جای خالی‌شان حس خواهد شد. حالا هم فغانی می‌رود؛ کسی که آوازه بین‌المللی داشت و هر بار به راحتی می‌شد قضاوت یکی از داربی‌های تهران را به او سپرد، اما ترجیح داد جای دیگری را برای زندگی انتخاب کند.

کد خبر 454323

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha