همشهری آنلاین: رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: باشگاه استقلال میزبان شهرآورد سی‌ و یکم شهریور است و طبق آیین نامه مسابقات لیگ‌برتر ۹۰ درصد ورزشگاه در اختیار هواداران این تیم قرار خواهد داشت.

ویدیوچک دربی ۸۹ آفلاین اجرا می‌شود

ایرنا نوشت: سعید فتاحی اظهار داشت: بیش از دو سال است که بلیت فروشی مسابقات لیگ برتر به باشگاه‌ها واگذار شده است و امسال این بلیت فروشی به صورت الکترونیک انجام خواهد شد.

وی افزود: در این فصل با کمک و همیاری وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ انقلابی بزرگ در بلیت فروشی صورت گرفته است و امیدواریم این اتفاق به بهترین شکل انجام شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: امیدواریم روزی فرا برسد که باشگاه‌های ایرانی بتوانند حق پخش تلویزیونی خود را دریافت کنند تا هزینه‌هایشان تامین شود.

فتاحی تصریح کرد: قرار بود هفته چهارم لیگ برتر روزهای ۲۷ و ۲۸ شهریور برگزار شود اما با توجه به این‌که ورزشگاه آزادی میزبان مسابقات انتخابی المپیک والیبال توکیو است امکان برگزاری بازی‌های لیگ برتر وجود نداشت. این موضوع باعث شد تا شهرآورد در روز یکشنبه برگزار شود.

وی تاکید کرد: باشگاه استقلال میزبان شهرآورد سی‌و یکم است و طبق آیین نامه مسابقات لیگ برتر ۹۰ درصد ورزشگاه در اختیار این تیم قرار خواهد داشت. فصل گذشته نیز قرار بود چنین اتفاقی بیفتد اما با توجه به این‌که باشگاه استقلال اعلام کرد زیرساخت‌ها فراهم نیست سکوهای ورزشگاه آزادی به صورت مساوی بین تماشاگران دو تیم قرار گرفت.

کد خبر 454185

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha