همشهری آنلاین: پژمان نوری و مازیار زارع پس از جلسه فوق‌العاده‌ای که در فرمانداری انزلی برگزار شد، مالکیت باشگاه ملوان را بر عهده گرفتند.

پژمان نوري مازيار زارع ملوان

به گزارش ایسنا، در جلسه فوق‌العاده‌ای که امروز (شنبه ۱۶ شهریور) در فرمانداری انزلی با حضور فرماندار انزلی، فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش، رییس اداره ورزش و جوانان گیلان، رییس هیات فوتبال گیلان و جمعی از مسوولان شهرستان انزلی و پیشکسوتان این تیم برگزار شد، پژمان نوری و مازیار زارع پس از جلسات متمادی در نهایت موفق شدند مالکیت باشگاه ملوان را طبق شروطی که در قراردادشان قید شده، بر عهده بگیرند.

پیش از این محسن میرابی مالک باشگاه ملوان بندرانزلی بود.

پس از بلاتکلیفی باشگاه‌ ملوان در فصل نقل و انتقالات لیگ یک، محسن میرابی، با قبول کردن شروطی، مالکیت باشگاه ملوان را بر عهده گرفت و علی لطیفی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد اما فقط پس از گذشت دو هفته از رقابت‌های لیگ یک، علی لطیفی از سمت خود به عنوان سرمربی برکنار شد.

در ادامه پژمان نوری و مازیار زارع که به دنبال مالکیت باشگاه بودند، با انجام نشدن شروطی که میرابی قرار بود آن را انجام دهد در نهایت توانستند با انجام مذاکرات لازم و قبول شروط تعیین شده، مالکیت ملوان را بر عهده بگیرند.

کد خبر 454297

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha