جواد زرینچه قطعا یکی از خوشنام‌ترین پیشکسوتان باشگاه استقلال است که بین بسیاری از هواداران پرسپولیس هم مقبولیت بالایی دارد.

زرينچه

او حالا با حکم مدیران استقلال، جای اصغر حاجیلو را گرفته و برای فصل آینده سرپرست آبی‌ها خواهد بود. این وسط اما یک نکته مهم وجود دارد؛ صادرکنندگان حکم آقا جواد همان کسانی هستند که طی ماه‌های گذشته هدف انتقادات بسیار تند او قرار داشته‌اند. آخرین حملات زرینچه به امیرحسین فتحی و سایرین زمانی رخ داد که او را به مراسم معارفه آندرا استراماچونی دعوت نکردند.

بال راست درخشان استقلال در سال‌های نه‌چندان دور در مورد از قلم افتادن نامش گفته بود: «متأسفانه مدیران باشگاه استقلال اسطوره‌های کاغذی را دوست دارند نه کسانی را که حرف حق می‌زنند. آنها ما را استقلالی نمی‌دانند و می‌گویند امثال زرینچه خائن هستند. جالب است که من از نظر آقایان خائن هستم، ولی آنهایی که سر نتیجه بازی‌های استقلال شرطبندی کردند، پیراهن استقلال را فروخته و این تیم را به خاک سیاه نشاندند، حالا شده‌اند اسطوره استقلال. » او با رد بعضی بهانه‌گیری‌ها در مورد حمایت وزیر ورزش از پرسپولیس گفته بود: «اصلا هم این‌طوری نیست. اتفاقا سلطانی‌فر خیلی هم آدم شریفی است.

مشکلات استقلال به ضعف مدیریت بازمی‌گردد. چطور است که موفقیت مال آقایان است، ولی مصیبت و ناکامی سهم هواداران؟ » داستان جالب‌تر می‌شود اگر بدانید زرینچه یکی از منتقدان جدایی رحمتی هم بود و در مورد اتفاقی که همین چند روز پیش رخ داد، گفته بود: «متأسفانه این بچه را هم مثل من از استقلال کنار گذاشتند. با شنیدن این خبر یاد جدایی خودم افتادم. » جالب اینجاست که زرینچه لابه‌لای انتقاداتش از مدیران باشگاه تأکید کرده بود: «من این حرف‌ها را نمی‌زنم که مدیر یا سرپرست استقلال شوم. » زرینچه اما حالا به این منصب رسیده و باید دید حضور همزمان او و استراماچونی روی نیمکت استقلال چقدر طول خواهد کشید؛ مربی ایتالیایی که آقا جواد در موردش گفته بود اگر امکانات نباشد، برف تهران را نخواهد دید.

کد خبر 446587

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha