یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷
۰ نفر

تصاویری منتشر شده از حاشیه بازی دوستانه پدیده و ذوب‌آهن؛ مسابقه‌ای که جذابیت ویژه‌اش می‌توانست رویارویی مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان باشد.

رحمتي

آنطور که از تصاویر بر می‌آید، علیمنصور و رحمتی حاضر نشده‌اند با هم دست بدهند و احوالپرسی کنند. این دو نفر تجربه همکاری ناموفقی در استقلال داشتند و نهایتا کار به جایی کشید که منصوریان، رحمتی را از جمع آبی‌پوشان کنار گذاشت. گویا تبعات این داستان ادامه دارد و در مشهد هم طرفین با هم دست نداده‌اند. در عین حال اگر وسط این همه مشکل و گرفتاری هنوز این موضوع برای کسی مهم است و از این بابت احساس ناراحتی می‌کند، وظیفه خودمان می‌دانیم که او را از نگرانی در بیاوریم.

مطمئن باشید خیلی زود، زودتر از آنچه تصورش را می‌کنید مشکل این دو با هم حل خواهد شد. به‌طور کلی اخلاق فوتبالیست‌ها همینطور است و مخصوصا مهدی رحمتی در این زمینه یک «اسطوره» به شمار می‌آید. یادتان نرود چه اختلافات عمیقی بین او و امیر قلعه‌نویی وجود داشت؛ آن‌قدر که حتی در بازی برگشت استقلال و تراکتورسازی در لیگ پانزدهم، رحمتی جلوی ۸۰هزار نفر به سمت قلعه زبان‌درازی کرد و امیر هم در نشست خبری بعد از بازی از نقاب‌هایی گفت که برداشته شده‌اند.

این دو عزیز اما، با وجود همه حرف و حدیث‌های باورنکردنی که در مورد عمق اختلافات‌شان وجود داشت خیلی زود آشتی کردند؛ طوری که قلعه‌نویی گفت: «مهدی را به اندازه هوتن خودم دوست دارم! ». اتفاقا در حاشیه بازی دوستانه همین چند روز قبل بین پدیده و سپاهان هم تصویری از هم‌آغوشی جانانه این دو عزیز منتشر شد که اگر کسی نمی‌دانست فکر می‌کرد مربوط به دو رفیقی است که ۵۰سال است همدیگر را ندیده‌اند! پس اگر هوادار افراطی منصوریان یا رحمتی هستید، لااقل به‌خاطر این «دست‌ندادن» به هم بد و بیراه نگویید. بیایید به هم رحم کنیم بچه‌ها!

کد خبر 448741

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha