چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۹
۰ نفر

محمد زارعی: مهدی کیانی کاپیتان تیم سپاهان برای یک فصل دیگر در این تیم ماند و حالا از اهداف خود با زردپوشان اصفهانی می‌گوید.

كياني

کیانی در گفت‌وگو با همشهری با اشاره به شرایط تمرینات پیش از فصل درباره وضعیت تیم گفت: «خوشبختانه از یکم تیرماه تمرینات خودمان را آغاز کردیم. صبح و بعدازظهر هم تمرین می‌کنیم. بازی دوستانه‌ای هم مقابل پدیده انجام دادیم. قرار است در تهران هم ۴-۳بازی دوستانه داشته باشیم تا با کسب آمادگی کامل پا به رقابت‌های لیگ برتر، حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بگذاریم. »

وی ادامه داد: «نفراتی از جمع ما جدا شدند که ما دوست نداشتیم جدا شوند. اما تشخیص کادرفنی و باشگاه بود در کنار آن نفراتی هم به جمع‌مان اضافه شدند اما ۲-۳بازیکن دیگر هم می‌خواهیم تا مدعی اول قهرمانی باشیم. باشگاه دنبال جذب این ۳-۲بازیکن است. اگر بیایند تیم تکمیل می‌شود. در کنارش آنطور که شنیدم مراحل حفظ کومان و کی‌روش استنلی هم به خوبی دارد طی می‌شود تا آنها هم بمانند. این ۲ بازیکن باید بدانند در ایران هیج جا بهتر از سپاهان برایشان نیست. »

کاپیتان تیم سپاهان درباره اینکه برخی‌ها سپاهان را جزو باشگاه‌های ثروتمند لیگ محسوب می‌کنند که هزینه‌های هنگفتی برای جذب بازیکن می‌کند معتقد است: «به‌هیچ‌وجه اینطور نیست که ما نسبت به باشگاه‌های دیگر هزینه بیشتری کنیم. بلکه در سپاهان اصولی و حرفه‌ای پول خرج می‌شود. به هرحال وقتی قرار است در ۳ جبهه بجنگیم هرچقدر هزینه کنیم کم است ضمن اینکه میزان هزینه برای بازیکنان ما مثل خیلی دیگر از تیم‌ها و حتی کمتر بود. »

کیانی با اشاره به اینکه در فصل گذشته در هر دو جام لیگ برتر و حذفی مدعی اصلی بودند اضافه کرد: «از این دو جام حداقل باید یک جام را می‌گرفتیم. واقعا بازیکنان و مجموعه سپاهان این شایستگی را داشتند با یک جام فصل را تمام کنند. با این حال برای فصل پیش‌رو می‌خواهند با یک تفکر کاملا حرفه‌ای از همان اول فصل برای قهرمانی تلاش کنند و امتیازی را مفت از دست ندهند. »

این بازیکن باسابقه فوتبال کشورمان درخصوص حضور مربیانی مانند دنیزلی، استراماچونی و کالدرون در فوتبال کشورمان گفت: «البته من دوست دارم از مربیان داخلی خودمان در باشگاه‌ها استفاده شود. اینها هم مربیان با کیفیتی هستند امیدوارم امکانات لازم را به آنها بدهند و حداقل مثل مربیان ایرانی با آنها برخورد نشود. »

کیانی درباره اینکه چرا تاکنون با وجود بازی‌های درخشان در فصول گذشته هیچ‌گاه به تیم ملی دعوت نشده است گفت: «من در طول فصل‌های گذشته همیشه تلاشم را کردم تا بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذارم. کارشناسان هم همواره از من حمایت کردند که حقم دعوت به تیم ملی است. اما مثل اینکه لیست تیم ملی از قبل تعیین شده است. در این چند سال حداقل در یکی - دو اردو حقم بود دعوت شوم. به هر حال امیدوارم با آمدن ویلموتس دعوت شوم. البته فهرستی که ایشان(ویلموتس) برای ۲ بازی دوستانه سوریه و کره‌جنوبی اعلام کرد نشان داد بازهم لیست از قبل تعیین می‌شود چراکه ویلموتس هم همان بازیکنان قدیمی را دعوت کرد. حالا امیدوارم لیگ را آنالیز کند و آماده‌ها را دعوت کند؛ نه اینکه لیست از قبل تعیین شود. »

وی با اشاره به ۳قهرمانی پی‌درپی پرسپولیس در لیگ برتر و اینکه آیا قرمزها مستحق این عناوین بودند گفت: «نمی‌دانم چه بگویم! چراکه زیاد نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم. منکر زحمات برانکو هم نمی‌شوم چون هیچ تیمی الکی قهرمان نمی‌شود. به هر حال او زحمت کشید. برای فصل بعد هم استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان مدعی قهرمانی خواهند بود. البته پدیده هم تیم خوبی است و نباید آنها را دست‌کم گرفت. فقط امیدوارم مسئولان به تیم‌های آسیایی نگاه ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانند از آبروی فوتبال ایران دفاع کنند».

کاپیتان تیم سپاهان با اشاره به آشتی‌کنان رحمتی با قلعه‌نویی گفت: بالاخره در فوتبال آدم‌ها روی‌شان به روی هم می‌افتد. در موضوع آقای قلعه‌نویی با رحمتی متأسفانه بعضی‌ها شیطنت کردند تا این دو رو در روی هم قرار بگیرند ولی در حاشیه بازی دوستانه با پدیده رحمتی سمت آقای قلعه‌نویی آمد و شاهد صحنه قشنگی بودیم.

کیانی در پایان خاطرنشان کرد: من در سپاهان ماندم تا دینی که به این تیم را داشتم ادا کنم. من در سال گذشته پنالتی حساسی را خراب کردم اما بعداز آن هواداران سپاهان از من حمایت کردند از آنها تشکر می‌کنم. خدا را شکر در سپاهان ماندم تا معرفت‌شان را جبران کنم.

کد خبر 447264

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha