جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹
۰ نفر

وحید امیری بعد از یک فصل ناموفق در ترابزون در نهایت قراردادش را با این باشگاه ترکیه‌ای فسخ کرد تا احتمالا فصل آینده مجددا در لیگ برتر ایران به میدان برود.

اميري

هافبک ملی‌پوش ایران هم‌اکنون پیشنهادهای خوبی از تراکتور، سپاهان و پرسپولیس دریافت کرده اما هنوز برای انتخاب تیم آینده خود تصمیم نگرفته و به‌نظر می‌رسد تا این لحظه هنوز باشگاه بعدی خود را انتخاب نکرده است.

 شنیده‌ها حاکی از این است که مسئولان پرسپولیس به‌خاطر تمایل هواداران پرسپولیس به بازگشت این بازیکن مذاکرات جدی را با امیری آغاز کرده‌اند و این احتمال وجود دارد که در روزهای آینده هافبک سابق سرخپوشان بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کند. نکته اینجاست که پرسپولیس هنوز در خط حمله موفق به جذب بازیکنی نشده و شنیده می‌شود که با توجه به حضور موفق این بازیکن در خط حمله در زمان حضور در پرسپولیس، امیری به‌عنوان یک مهاجم به تیم جذب شود و زوج علیپور را در فصل آینده تشکیل دهد.

در عین حال از باشگاه خبر می‌رسد که عرب در پیشنهاد اولیه به این بازیکن مبلغ زیادی را ارائه نداده‌ است و با توجه به پیشنهادهای بسیار خوب سپاهان و تراکتور باید دید در نهایت امیری چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت.

  • امیری: ۱۰۰درصد پرسپولیسی هستم

وحید امیری که به‌عنوان خادم افتخاری حرم حضرت معصومه(س) معرفی شده، در حاشیه این مراسم درخصوص آینده فوتبالش گفت: «خودم که خیلی راغب هستم (برای بازگشت به پرسپولیس). ۱۰۰درصد پرسپولیسی هستم و به امید خدا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. »

کد خبر 447488

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha