با جذب کنعانی‌زادگان و محمد نادری، سرخپوشان در خط دفاعی دیگر مشکلی از لحاظ بازیکن نخواهند داشت و قطعا بعد از اردوی آماده‌سازی، یک بازیکن از خط دفاع بیرون گذاشته خواهد شد.

وحيد اميري

این در حالی است که پرسپولیس کماکان در خط حمله با مشکل روبه‌روست و هنوز هیچ بازیکنی به این تیم اضافه نشده و گویا قرار است از بین طارمی و یک مهاجم خارجی یک بازیکن نهایی و در اردوی ترکیه به تیم اضافه شود.

با وجود این باشگاه پرسپولیس در خط هافبک با توجه به ترافیک بازیکن در این پست همچنان به‌دنبال وحید امیری است. مسئولان پرسپولیس اعتقاد دارند امیری با توجه به چند پسته بودن بسیار می‌تواند به تیم کمک کند. مسئولان پرسپولیس مذاکرات ابتدایی را با این بازیکن آغاز کرده‌اند اما نکته اینجاست که روز گذشته خبری از سوی یک رسانه ترکیه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه: «وحید امیری در فصل جدید جایی در برنامه‌های اونای کارامان، سرمربی ترابزون ندارد و به همین‌خاطر به‌دنبال تیم جدیدی است.

تراکتورسازی تبریز با هدایت مصطفی دنیزلی به‌دنبال او بود ولی ترابزونی‌ها با این انتقال مخالفت کردند. از سوی دیگر سپاهان به‌صورت جدی دنبال امیری است، اما ترابزون اسپور برای فروش امیری به سپاهان ۵۰۰هزار یورو درخواست کرده است. »

در شرایطی که به‌نظر می‌رسید با توجه به مبلغ بالای رضایت‌نامه امیری انتقال او به پرسپولیس منتفی شود وکیل این بازیکن با رد این خبر، اعلام کرد که به هیچ عنوان مبلغ رضایت نامه امیری این مبلغ نیست. شنیده‌ها حاکی از این است که هافبک ایرانی ترابزون چیزی نزدیک به ۷۵۰هزار یورو همچنان از باشگاه خود طلبکار است و گفته می‌شد این بازیکن قصد دارد با تخفیف دادن به باشگاه ترکیه‌ای رضایت‌نامه خود را دریافت کند تا برای مذاکرات نهایی با باشگاه پرسپولیس وارد گفت‌وگو شود.

  • چه‌کسی بیرون می‌رود؟

درصورت جذب احتمالی امیری به پرسپولیس با توجه به پربودن لیست، کالدرون باید یک بازیکن دیگر را بیرون بگذارد. شنیده‌ها حاکی از این است که یک بازیکن بزرگسال تیم که در فصل گذشته هم روزهای خوبی را سپری نکرد جزو کاندیداهای بیرون گذاشته شدن از تیم است و اگر در اردوی ترکیه نتواند خودش را ثابت کند از تیم کنار گذاشته خواهد شد.

کد خبر 447086

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha