همشهری آنلاین: هافبک تیم ملی فوتبال ایران با پیشنهاد تراکتور و پرسپولیس برای بازگشت به لیگ برتر فوتبال ایران روبرو شده است.

امیری در دوراهی تراکتور و پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، وحید امیری که فصل چندان موفقی در ترابوزان اسپور ترکیه نداشت با پیشنهاد پرسپولیس و تراکتور برای بازگشت به لیگ برتر ایران روبرو شده است.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران که بیشتر بازی‌های فصل گذشته ترابوزان را از روی نیمکت دنبال می‌کرد در لیست خروج این تیم ترکیه‌ای قرار گرفته تا مجبور به ترک آنجا باشد.

امیری تمایل دارد فوتبال خود را خارج از ایران ادامه دهد اما مصطفی دنیزلی سرمربی تراکتور که شناخت کاملی از سبک بازی وحید امیری به واسطه حضورش در ترکیه داشته، اصرار فراوان به جذب این بازیکن دارد. از این رو مسئولان تراکتور پیشنهاد مالی خوبی را به امیری داده اند تا او را در فصل آینده لیگ برتر در اختیار داشته باشند.

همچنین وی با پیشنهاد بازگشت به پرسپولیس نیز روبرو شده تا دوباره با پیراهن سرخپوشان پایتخت در لیگ برتر بازی کند اما هنوز مذاکرات دو طرف جدی نیست و رقم دقیقی برای جذب امیری مطرح نشده است.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران که سابقه قهرمانی با پرسپولیس را دارد قرار است ظرف یک هفته تصمیم خود را برای بازگشت به لیگ برتر گرفته و پیشنهاداتش را بررسی کند.

کد خبر 446488

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha