جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۷:۱۷
۰ نفر

گروه حوادث: مرد روانی بعد از آنکه سه عضو خانواده‌‌اش را در لس آنجلس به گروگان گرفت، با پلیس تماس گرفت و از آنها خواست که برای کشتن وی به خانه‌‌اش بیایند.

«بیایید من را بکشید» این درخواست عجیب مردی بود که ساعت 9 شامگاه پنجشنبه، با پلیس لس آنجلس تماس گرفته بود.

تماس گیرنده با خونسردی مدعی بود که قصد دارد سه عضو خانواده‌‌اش را در خانه‌ خود در سان فرندانو به قتل برساند و برای همین از مأموران پلیس می‌خواست او را بکشند.

به گزارش آسوشیتدپرس، مأموران ابتدا حرف‌ این تماس گیرنده را باور نکردند اما وقتی صدای شلیک گلوله و فریادهای چند مرد شنیده شد، گروهی از مأموران به سرعت خود را به خانه این مرد رساندند و آنجا را به محاصره درآوردند.

دقایقی از حضور مأموران در اطراف خانه نگذشته بود که آنها متوجه شدند مرد میانسال – که پلیس مشخصات او را اعلام نکرده است- خانه‌اش را سنگربندی کرده و برای مقابله با پلیس آماده شده است. این مرد مسلح با دیدن مأموران به سوی آنها آتش گشود و یکی از آنها را زخمی کرد.

در چنین شرایطی مأموران پلیس برای آزادی گروگان‌ها به مذاکره با این مرد پرداختند و از او خواستند پس از آزادی گروگان‌هایش خود را تسلیم کند اما وی سرسختانه مقاومت می‌کرد.

در حالی که جان گروگان‌ها در خطر بود، تیمی از نیروهای ویژه برای آزاد کردن گروگان‌ها وارد عمل شدند اما وقتی با شکستن در قدم به خانه گذاشتند مرد مسلح  آنها را به رگبار بست که بر اثر آن یک افسر 51 ساله به نام راندال سیمونز از پای درآمد و 2 مأمور دیگر نیز زخمی شدند.

کارآگاهان وقتی از آشنایان و همسایه‌های این مرد که در نزدیکی خانه تجمع کرده بودند شنیدند وی مشکلات روحی و روانی شدیدی دارد، تصمیم گرفتند با پرتاب گاز اشک آور وی را دستگیر کنند.

مأموران برای آنکه در تاریکی خانه گروگان‌ها را اشتباهاً هدف قرار ندهند، تا صبح صبر کردند، سحرگاه جمعه وقتی که مذاکره با گروگانگیر به نتیجه‌ای نرسید، فرمانده نیروهای ویژه پلیس لس‌آنجلس دستور حمله ضربتی را صادر کرد و بعد از آنکه چندین گاز اشک آور به داخل خانه پرتاب شد نیروهای ویژه قدم به خانه گذاشتند و مرد گروگانگیر را به ضرب گلوله از پای درآوردند.

در حالی که خانه این مرد در آتش می‌سوخت آنها با اجساد 3 گروگان که به ضرب گلوله مرد گروگانگیر از پای درآمده بودند روبه‌رو شدند.

ویلییام براتون- رئیس پلیس لس آنجلس- با اعلام خبر این جنایت خونین گفت: مرد گروگانگیر یک اسلحه جنگی و یک اسلحه ساچمه‌ای به همراه داشت.

وی گفت: هنوز درباره اینکه آیا آتش سوزی به‌دلیل حمله پلیس بوده یا ‌آنکه گروگانگیر خانه را آتش زده است نمی‌توان نظر داد.

به گزارش خبرنگار آسوشیتدپرس، شدت گازهای اشک آوری که پلیس به داخل خانه پرتاب کرد به حدی بود که مدرسه‌ نزدیک محل حادثه، روز جمعه تعطیل شد.

کد خبر 43778

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز