سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۸۶ - ۱۶:۵۸
۰ نفر

یکشنبه گذشته زن میانسالی وحشتزده و هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی تگزاس تماس گرفت و گفت: لحظاتی قبل پسرم به نام «کریستوفر مک کوئین»، تماس گرفت و ادعا کرد نامزد سفیدپوستش به نام «جوانا شیرر» را در خانه‌ من به قتل رسانده و جسدش را همانجا رها کرده است.

این زن به اپراتور مرکز پلیس گفت: ابتدا ادعای پسرم را باور نکردم ولی وقتی به خانه‌ رفتم و جسد دختر جوان را در آنجا دیدم، متوجه شدم کریستوفر چه جنایت فجیعی را رقم زده است.

به گزارش پایگاه اینترنتی تایلورپیپر، با گزارش این جنایت، کارآگاهان پلیس تگزاس به خانه شماره 423 منطقه پرنس پالیس در بخش تایلور رفتند و به این ترتیب تحقیقات درباره وحشیانه‌ترین جنایت سال 2008 آمریکا آغاز شد.

جسد مثله شده زن جوان در آشپزخانه رها شده بود، کمی آن طرف‌تر، شواهدی وجود داشت که نشان می‌داد جوان جنایتکار بعد از قتل و مثله کردن جسد، تکه‌هایی از آن را پخته و خورده است.

در حالی که خبرنگاران حوادث رسانه‌های آمریکا، بعد از اطلاع از ماجرای این جنایت وحشتناک و آدمخواری، لحظه به لحظه گزارش‌هایی از ماجرا را پخش می‌کردند، عملیات پلیسی برای به دام انداختن جوان جنایتکار آغاز شد و ساعاتی بعد کارآگاهان مرد جوان را در فاصله اندکی از قتلگاه به دام انداختند.

جوان جنایتکار، لحظاتی پس از دستگیری، با اعتراف به جنایت باورنکردنی ادعا کرد این کار را به دستور صدایی نامرئی انجام داده است.

دستوری برای جنایت

دوشنبه گذشته، هنگامی که کریستوفر برای نخستین بررسی‌های قضائی در دادگاه حاضر شد، جک اسکین - قاضی دادگاه منطقه اسمیت کاونتی تگزاس- اتهام قتل  را برای او خواند و از وی خواست در این باره از خود دفاع کند.

مرد جوان که با لباس قرمز زندان و پابند در دادگاه حاضر شده بود با خونسردی در حضور خبرنگاران، قضات دادگاه و خانواده جوانا شیرر به قتل نامزدش و خوردن او اعتراف کرد اما مدعی شد صدای موجودی نامرئی به او دستور داده جوانا را در تعطیلات آخر هفته به قتل رسانده و او را بخورد و او هم طبق این دستور دست به این کار زده است.

جی بی‌اسمیت، رئیس پلیس تگزاس، بعد از پایان جلسه باز پرسی به خبرنگاران گفت: کریستوفر ابتدا جوانا را از خانه‌اش ربوده و با تهدید به خانه مادرش انتقال داده است، او در آنجا، پس از آزار دختر جوان، وی را با کوبیدن جسمی سخت به سرش به قتل رسانده وسپس جسدش را مثله کرده است.

وی افزود: جوان جنایتکار سپس با مادرش تماس گرفته و ماجرا را برای او توضیح داده است.

بنا به این گزارش، انتشار این خبر،  واکنش شدید سفیدپوستان منطقه تگزاس را به‌دنبال داشته و سایت‌های خبری آمریکا پوشش گسترده‌ای به این خبر داده‌اند.

کد خبر 41234

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز