چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۹:۳۴
۰ نفر

گروه حوادث: با گذشت سه روز ازافشای جنایت خانوادگی در مریلند، کارآگاهان جنایی پلیس آمریکا هنوز نتوانسته‌اند به انگیزه این جنایت خونین پی ببرند.

در جریان این ماجرای وحشتناک، نوجوان 15 ساله‌ای به نام نیکلاس براونینگ، 4 عضو خانواده‌اش را در خواب به ضرب گلوله از پای درآورد و روز بعد ماجرا را به پلیس اطلاع داد.

ساعت 5 صبح یکشنبه گذشته، نوجوانی با پلیس بالتیمور کاونتی تماس گرفت و آنها را در جریان جنایت وحشتناکی قرار داد که در جریان آن 4 عضو خانواده‌اش به قتل رسیده بودند.

ساعاتی بعد وقتی مأموران باحضور در صحنه جنایت که خانه‌ای در منطقه کوکسویل مریلند بود تحقیقات خود را آغاز کردند، با اجساد غرق خون «جان برونیگ» وکیل 45‌ساله، همسرش تامارا و 2پسر نوجوان آنها مواجه شدند که در اتاق‌های خود به ضرب گلوله و از فاصله‌ای نزدیک از پای درآمده بودند.

تحقیقات اولیه متخصصان پزشکی قانونی نشان می‌داد از زمان قتل بیش از 24 ساعت گذشته و قربانیان در حالی که در خواب بوده‌اند با تفنگی مجهز به صدا خفه کن به قتل رسیده‌اند.

در حالی که با بررسی وضعیت خانه از همان ابتدا انگیزه سرقت در ارتکاب این جنایت خونین منتفی شده بود، کارآگاهان به «نیکلاس براونینگ» پسر بزرگ خانواده - که نیمه شب با پلیس تماس گرفته و ماجرا را اطلاع داده بود - مشکوک شدند و وی را تحت بازجویی‌های فنی و تخصصی قرار دادند.

نیکلاس در ابتدا مدعی بود که از جنایت خبری ندارد اما سرانجام لب به اعتراف گشود و به کارآگاهان گفت وی اعضای خانواده‌اش را با اسلحه‌ای که متعلق به پدرش بود به قتل رسانده و سپس اسلحه را به میان علف‌ها پرت کرده است.

او که با خونسردی به جنایت خانوادگی اقرار می‌کرد، گفت: نیمه شب شنبه بعد از آنکه اعضای خانواده‌ام را در خواب به قتل رساندم از خانه خارج شده و تا نیمه شب یکشنبه با دوستانم بودم، بعد از بازگشت به خانه با پلیس تماس گرفتم و قصد داشتم وانمود کنم در نبودن من این جنایت رخ داده است، اما ماجرا خیلی زود لو رفت.

با اظهارات عجیب و باورنکردنی این نوجوان، تحقیقات درباره انگیزه وی آغاز شد اما وی هیچ توضیحی درباره اینکه چرا دست به این جنایت زده است نداشت.

جنایتی بدون انگیزه

«ما هنوز هیچ توضیحی برای این جنایت وحشتناک نداریم.» این را بیل توهی، سخنگوی پلیس بالتیمور می‌گوید.

او می‌افزاید: با گذشت سه روز از افشای راز جنایت، ما نمی‌دانیم او با چه انگیزه‌ای این جنایت‌ها را رقم زده است. تحقیقات ما نشان می‌دهد که او هیچ اختلافی با پدر و اعضای خانواده‌اش نداشته است.

با این حال به گزارش آسوشیتدپرس، اگر چه کارآگاهان پلیس هنوز در بهت و حیرت این جنایت فجیع هستند اما همشاگردی‌های نوجوان جنایتکار می‌گویند که او چند روز قبل از جنایت به آنها گفته‌ است می‌خواهد والدینش را بکشد اما هیچ کدام از آنها او را جدی نگرفته‌اند.

«او می‌گفت پدرش پول زیادی دارد و او هم به این پول نیاز دارد، او دانش آموز بسیار آرامی بود اما احتمالا به خاطر پول این جنایت بچه گانه را رقم زده است.»

این اظهارات شانا کایل همشاگردی 17‌ساله نیکلاس است.

کد خبر 43686

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز