زن جنایتکار آلاسکایی، با تصور اینکه بیمه عمر یک میلیون دلاری نامزدش به وی می رسد، او را به قتل رساند

ولی وقتی برای دریافت این مبلغ به شرکت بیمه رفت متوجه شد نامزدش مادر ش را به عنوان کسی که بیمه عمر به وی می رسد معرفی کرده است. زن جنایتکار برای به دست آوردن بیمه عمر یک میلیون دلاری نامزدش، صمیمی‌ترین دوست نامزدش را وسوسه کرد او را به قتل برساند اما بعد از این جنایت دریافت بدجوری رودست خورده است چرا که نامزدش بیمه عمر خود را به نام مادرش درخواست کرده بود.
به گزارش آسوشیتدپرس، سپتامبر 1996، کارآگاهان پلیس آنکورگ آلاسکا در جریان جنایتی مرگبار قرار گرفتند که در  آن مرد جوانی به نام کنت لپینک در یک کلبه روستایی به ضرب گلوله اسلحه کالیبر 44 از پای درآمده بود.

اگرچه کارآگاهان جنایی آلاسکا تحقیقات گسترده‌ای را برای یافتن ردی از عامل یا عاملان جنایت آغاز کردند اما راز این جنایت تا اکتبر گذشته که مرد جوانی به نام جان‌کارلین با مراجعه به پلیس ادعا کرد جنایت را با همدستی نامزد مقتول انجام داده است ناگشوده باقی ماند.

این مرد جوان ادعا می‌کرد نامزد مقتول به نام میشله لینهام، در آن زمان وی را با وعده رسیدن به ثروتی هنگفت وازدواج وسوسه کرده تا صمیمی‌ترین دوست خود را به یک روستای دورافتاده بکشاند و در آنجا وی را به قتل برساند اما اگر چه وی با همدستی زن جوان این جنایت خونین را رقم زده ولی نامزد مقتول به وعده خود عمل نکرده و بعد از این جنایت، با مرد دیگری ازدواج کرده است.

با ادعاهای این مرد جوان، تحقیقات درباره میشله که مدتی پس از ماجرای قتل مرموزنامزدش با یک پزشک ثروتمند ازدواج کرده بود آغاز شد و وقتی شواهدی درباره دخالت او در این جنایت به دست آمد وی بازداشت شده و تحت بازجویی قرار گرفت.
در جریان بازجویی‌ از این زن، وی مدعی شد هیچ اطلاعی از جنایت ندارد اما تحقیقات پلیسی بیانگر آن بود که وی در سال 1996 وقتی متوجه شده نامزدش خودش را به مبلغ یک میلیون دلار بیمه عمرکرده، نقشه این جنایت خونین را طراحی کرده است.

وی در آن زمان جان کارلین را که دوست صمیمی نامزدش بود با وعده رسیدن به ثروت هنگفت و ازدواج با وی اغفال کرده و سپس با همدستی او نقشه مرگبارش را به اجرا گذاشته اما وقتی برای گرفتن مبلغ بیمه عمر به شرکت بیمه رفته متوجه اشتباه خود شده و دریافته مرد جوان مادرش را به‌عنوان شخصی که می‌تواند بیمه عمر را بگیرد معرفی کرده و به این ترتیب هیچ پولی به او پرداخت نمی‌شود.

در جریان محاکمه این زن جنایتکار در دادگاه عالی آنکوراگ، رئیس دادگاه -قاضی فیلیپ ولاند- با اعلام حکم 99 سال حبس برای زن جوان و همدستش گفت: آنها یکی از وحشیانه‌ترین جنایت‌های آلاسکا را رقم زدند که در آن مرد جوانی، به دست نامزدش و صمیمی‌ترین دوستش با نقشه‌ای از پیش طراحی شده به قتل رسید.

 او گفت در یک خیمه شب بازی بین عروسک خیمه شب بازی و عروسک‌گردانی که نخ‌ها را در دست دارد، نباید فرقی قائل شد، در این ماجرا به‌نظر من عروسک گردان خانم لینهام بوده که صمیمی‌ترین دوست نامزدش را به کشتن او ترغیب کرده است بنابراین دادگاه هر کدام از آنها را به 99 سال حبس محکوم می‌کند.

با اعلام رای دادگاه، زن 35 ساله بدون آنکه احساسی از خود نشان دهد تنها گفت که او یک خون آشام مخوف نیست و هرگز دخالت در این جنایت را قبول ندارد.

کد خبر 47658

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز